Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siivoojan ongelma työssä

Vierailija

Aloitin muutama viikko sitten uudessa työpaikassa. Työhöni kuuluu muun ohella työntekijöiden wc- ja saniteettitilojen siivous. Olen huomannut, että wc-paperirullia kuluu älyttömän paljon. Olen alkanut epäillä, että joku työntekijä ottaa niitä mukaansa. Siis minun täytyy laittaa vararullia määrättyyn paikkaan ja nykyään koko ajan saan olla lisäämässä sinne. Ei mitenkään voi kulua paperia niin paljon. Mitä ihmettä teen? En voi uutena työntekijänä alkaa puhua epäilyksistäni, mutta toisaalta hermostuttaa, että epäilyksi joudun minä itse, jos paperin menekki on tosi iso, ehkä vasta nyt alkanut, koska minä uutena en sitä huomaisi tms. Miten ihmeessä toimin nyt järkevästi? Koska voihan olla, että sitä oikeasti kuluukin noin paljon. Mutta epäilen kyllä vahvasti, ettei voi kulua.

Kommentit (8)

Vierailija

Kysy jotenkin vaivihkaa joltain toiselta työntekijältä, että onko tämä wc myös asiakkaille tms. ulkopuolisille, kun paperin menekki on niin kova? Että olet ihmetellyt asiaa tässä.

Vierailija

Hyvä idea, muttei se wc mitenkään voi olla kuin työntekijöille, koska sijaitsee kellarissa pukuhuonetilojen yhteydessä. -ap

Vierailija

Meillä alkoi kulua tuplamäärä, kun tuli uusi työntekijä, nuori mies. Ei vie kotiinsa, vaan sitä todella kuluu. Samoin käsipyyhepaperiroskis on aina täynnä. Tuplamäärä ei ole liioittelua, sillä meitä on yhteensäkin vain muutama. Minä vastaan meillä asiasta ja kyllähän tuon muutkin huomaa, että vessapaperia saa lisätä lisää usein nykyään sen jälkeen kun tämä yksi käy vessassa. 

Vessapaperin varastaminen on kyllä yleistä. Ehkä joku av-mamma on työpaikallasi, täällähän noita rosvoja tuntuu olevan enemmältikin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ilmoita epäilyksistäsi esimiehellesi?

En mitenkään kehtaa. Vasta aloitin siellä ja nyt jo alan epäillä työkavereitani varkaiksi? -ap

Vierailija

Minä huomasin siivoojana, että jotkut naiset muuten vaan kuluttavat ihan järjettömät määrät paperia. Jokaikinen aamu oli vessan iso roskis täynnä papereita ja osa lattialla asti.
Miesten vessassa oli yleensä muutama hassu riekale korin pohjalla.

Vierailija

Onpa hankala juttu, koska parina ekana viikkona sitä kului huomattavasti vähemmän. Yhtäkkiä menekki suureni. Pelkään että työnantajani ajattelee minun vievän sitä kotiini, koska tämä näpistäminen on alkanut vasta nyt eli kun minä aloitin siellä työt. -ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat