Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uhkailu

Vierailija
16.11.2015 |

Mitä ajattelisitte tällaisesta.Tänään riitelimme erilaisten arvomaailmojemme törmätessä yhteen.Puoliso kysyi sen seurauksena,että onko minulla toinen (ei ole).Tätä olen kuullut usein ja tuntuu paskalta,varsinkin koska suunnittelemme häitä.Halusin käydä tämän asian läpi ja kuinka epäreilulta ja tärkeältä tuo tuntuu sillä seurauksella,että mies käskee olla hiljaa tai heittää telkkarin ikkunasta eikä tiedä mitä tekee.Nousi vielä ihan naamani eteen ja tulkitsin,että todellisuudessa tuo oli uhkaus väkivallasta.

Hän ei ole nyt täällä,vaan poistui.En tiedä mitä tekisin.Olen ihan yksin enkä voi puhua kellekään.

Anteeksi rivinvälit,kirjoitan kännykällä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ukko on jo sekoittanut sinun pääsi. Et voi mennä hänen kanssaan naimisiin etkä voi jatkaa seurusteluakaan ellei mies muutu ja mene terapiaan.

Hoida siis ensin oma pääsi kuntoon ja käy juttelemassa ammatti-ihmisille.

Jos jatkat tätä suhdetta pilaat 100% elämäsi!

Vierailija
22/24 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tiedä mikä olisi paras.Aiemmat suhteeni ovat epäonnistuneet ja nyt ajattelin,että tämä onnistuu.En ole osannut päästää siitä ajatuksesta irti.Enkä voi tällaisten juttujen jälkeen enää rakastaa puhtaalla ja viattomalla tavalla enää.Itsekin puran pahaa oloa lenkeillä.Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä EI koskaan ole yhdestä miehestä kiinni!!!!

Aika kasvaa oikeasti aikuiseksi ja ottaa itse vastuu omasta elämästä ja onnesta...NYT!

Vierailija
24/24 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on nyt ollut poissa aika monta tuntia.Aavistelen,että ei tule kuulumaan mitään,mutta arvaan missä on.Puhuu varmaan parhaillaan kuinka kamala minä olen (ihan sama,siinähän puhuu),mutta en usko että näkee ongelmaa uhkailussaan.Jos nostan sen esille (kuten tänään mustasukkaisuuden),niin se vaan yksinkertaisesti kääntyy mua vastaan.Tiedän jo tämän.Pakko nyt vain kertoa tästä jollekin,teille.Ap.