Poikani on löytänyt tytön/naisen. Napanuoran katkaisu meneillään. Miten te muut olette toimineet vastavassa tilanteessa?

Vierailija

ev134

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Ostimme muutamaa lajia kortsuja, sai niistä valita mieleisensä joten seksi alkoi suojattuna. Vastuulliset vanhemmat hoitavat poikansa asiat alusta loppuun tyylikkäästi!

Vierailija

Ei ole (vielä) kokemusta. Tyttären kanssa on niin paljon helpompaa, kun napanuoraa ei edes tarvinnut katkaista vaan yhteyttä voidaan pitää ihan kuten ennen tyttären parisuhdettakin. Ainakin mä haluan omalle pojalleni kertoa, miten äärettömän rakas ja tärkeä hän on mulle jatkossakin ja että mulle saa edelleen puhua ja autan tarvittaessa, jos joutuu vaikeuksiin. Sitten on vaan annettava pojan mennä ja toivottava, että tulee onnelliseksi. Haikeaahan se takuulla tulee olemaan ja aivan erilaista, kuin tyttären kanssa. 

Vierailija

Eipä se napanuora kokonaan katkea, mulla hyvät välit äitiin, ei draamaa ja voi kaikesta jutella. Oma äiti jätti minut rauhaan ja osti läjän kortsuja jotka löytyi mun pöydältä, mitään ei puhuttu koko asiasta ja siinä se oli, hän oli huomannut, että tyttöjä tulee asuntoon. 

Vierailija

Ajattelin ihan liian kirjaimellisesti tän otsikon ja yritin hämmentyneenä hahmottaa tilannetta.
Kenen napanuora? Kuka katkaisee? Miksi siellä on pojan uusi tyttöystävä mukana? Vai oliko se ap:n lapsenlapsi, jolta katkaistiin napanuora ja poika lähtenyt huitelemaan jo uuden muikkelin perään?

Vierailija

Paljonkos ap:m pojalla on ikää? Viesti kun on jotenkin kahtaallainen: poika on löytänyt tytön (oletus: ovat max. parikymppisiä) / naisen (oletus: ovat liki kolmikymppisiä, nainen ainakin). Kun napanuora on vielä katkaisematta, niin ensimmäinen vaihtoehto on ehkä todennäköisempi. Aivan kuin tuolla ylempänä jo sanottiin: ole tyytyväinen, että kelpasi.

Vierailija

Siis poika toimii tuossa tilanteessa, ei äiti. Nuorille voi olla kiusallista ottaa oppeja vastaan vanhemmiltaan joissakin asioissa, joten ei oikestaan kannata alkaa opastamaan häntä naisen tyydytyksessä vaikka siitä hyötyä saattaisi ollakin. Mene vaan sohvalle katsomaan saippuaa ja visailuja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ihan liian kirjaimellisesti tän otsikon ja yritin hämmentyneenä hahmottaa tilannetta.
Kenen napanuora? Kuka katkaisee? Miksi siellä on pojan uusi tyttöystävä mukana? Vai oliko se ap:n lapsenlapsi, jolta katkaistiin napanuora ja poika lähtenyt huitelemaan jo uuden muikkelin perään?

Äityllä 60 v ja pioka 37 v.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Paljonkos ap:m pojalla on ikää? Viesti kun on jotenkin kahtaallainen: poika on löytänyt tytön (oletus: ovat max. parikymppisiä) / naisen (oletus: ovat liki kolmikymppisiä, nainen ainakin). Kun napanuora on vielä katkaisematta, niin ensimmäinen vaihtoehto on ehkä todennäköisempi. Aivan kuin tuolla ylempänä jo sanottiin: ole tyytyväinen, että kelpasi.

Äiti 60 vuotta ja poika 36 vuotta. AP

Vierailija

Minä pidän vieläkin yhteyttä omaan äitiin, olen 35. Joidenkin kanssa kun tulee hyvin toimeen, oma äiti on hyvä tyyppi. Ei mikään av palstan skitsoäiti mt-potilas vaan ihan normaali ihminen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä pidän vieläkin yhteyttä omaan äitiin, olen 35. Joidenkin kanssa kun tulee hyvin toimeen, oma äiti on hyvä tyyppi. Ei mikään av palstan skitsoäiti mt-potilas vaan ihan normaali ihminen.

Tuo on ihannetilanne, mutta hyvin usein käy niin, että miehen yhteydenpito omiin vanhempiinsa vähenee. Naiset taas voivat pitää yhteyttä omiin vanhempiinsa vaikka joka ainoa päivä ilman, että kukaan kehottaisi katkaisemaan napanuoran.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat