Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, mitä blogeja luet?

Vierailija
16.11.2015 |

Mies, mitä blogeja luet?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään,en kerrassaan mitään.

Vierailija
2/19 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salamatkustajaa, Wembulaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaastiajelehtivaa.blogspot.fi

Vierailija
4/19 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuosina monet lukamani nettisivut ovat siirtyneet pois blogimuotoisuudesta kohti lehden näköistä julkaisua (mm. The Verge, Serious Eats). En tiedä, onko tämä merkki laajemmasta trendistä. Yksityishenkilöt julkaisevat vielä blogeja, koska siihen on valmiit, helppokäyttöiset alustat.

Mutta vastauksena kysymykseesi: Stir and Strain, Booze Nerds, Closet Cooking, Weekend Bakery, Host the Toast, UMPCPortal, Apartment Thrapy, DSLR Newsshooter...

Vierailija
5/19 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MV-sivustoa. Ai eikö se oo blogi?

Vierailija
6/19 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue.

Vierailija
7/19 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouni Niemisen NHL-blogia hesarista, en muita. Ennen luin Marko Maunulan blogia sk-lehdestä, mutta siitä tuli maksullinen, hän on Yhdysvaltojen historian professori Atlantassa ja kirjoittaa politiikasta yleensä. 

M39

Vierailija
8/19 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogit on tyhjäpäisten naisten juttu.

Vierailija
9/19 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blogit on tyhjäpäisten naisten juttu.

Sanoo joku, jolla ei ole mitään käsitystä blogien moninaisuudesta.

Vierailija
10/19 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään mitään. Ensinnäkään en ole yhteenkään hyvin kirjoitettuun törmännyt. Kirjailijoistakin on vain murto-osa hyviä, eikä hyvienkään kirjoista kaikki ole hyviä. Miten siis törmäisin bloggariin joka olisi hyvä ja tuottaisi jatkuvasti hyvää matskua?

No en mitenkään, en usko että sellaista on olemassa. Blogit ovat siis minun mielestäni "märehditään ruohoa" viihdettä joka menee jotenkuten. Hömppää.

Jos haluan tietää asioista muuten kuin mädättyneen valtamedian tai roska-mvlehden kautta, menen fiksulle keskustelufoorumille jossa asioita puivat fiksut ihmiset monelta kantilta ja monesta lähteestä. (Ei, kyseessä ei ole vauva.fi)

Vierailija
11/19 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään mitään. Ensinnäkään en ole yhteenkään hyvin kirjoitettuun törmännyt. Kirjailijoistakin on vain murto-osa hyviä, eikä hyvienkään kirjoista kaikki ole hyviä. Miten siis törmäisin bloggariin joka olisi hyvä ja tuottaisi jatkuvasti hyvää matskua?

No en mitenkään, en usko että sellaista on olemassa. Blogit ovat siis minun mielestäni "märehditään ruohoa" viihdettä joka menee jotenkuten. Hömppää.

Jos haluan tietää asioista muuten kuin mädättyneen valtamedian tai roska-mvlehden kautta, menen fiksulle keskustelufoorumille jossa asioita puivat fiksut ihmiset monelta kantilta ja monesta lähteestä. (Ei, kyseessä ei ole vauva.fi)

Ja tällaisia foorumeita haluat luonnollisesti luetella kaikille meille kiinnostuneille.

Vierailija
12/19 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/19 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tällaisia foorumeita haluat luonnollisesti luetella kaikille meille kiinnostuneille.

Näe vähän vaivaa ja etsi itse.

Vierailija
14/19 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli niitä ei ole. Niin arvelinkin.

Vierailija
15/19 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chicago 187

Vierailija
16/19 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Ei kiinnosta jonkun yksittäisen urpon mielipiteet asioista.

Vierailija
17/19 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Ei kiinnosta jonkun yksittäisen urpon mielipiteet asioista.

Blogit on muutakin kun mielipiteiden paasaamista, itse en lue paljoa blogeja mutta ymmärrän jos joku lukee, ei kaikki bloggaajat vauhkoa jotain mielipiteitään.

Vierailija
18/19 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutakin elämää kun lueskella blogeja. Jos ihmiset käyttäisivät päivittäin netissä roikkumastaan ajasta edes 30% liikuntaan ja omaan hyvinvointiin saataisiin kansakuntamme ylipaino-ongelmat ja terveydelliset haitat puolitettua.Ugh,olen puhunut!

Vierailija
19/19 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli niitä ei ole. Niin arvelinkin.

Muropaketti.