Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, mitä blogeja luet?

Vierailija

Mies, mitä blogeja luet?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Viime vuosina monet lukamani nettisivut ovat siirtyneet pois blogimuotoisuudesta kohti lehden näköistä julkaisua (mm. The Verge, Serious Eats). En tiedä, onko tämä merkki laajemmasta trendistä. Yksityishenkilöt julkaisevat vielä blogeja, koska siihen on valmiit, helppokäyttöiset alustat.

Mutta vastauksena kysymykseesi: Stir and Strain, Booze Nerds, Closet Cooking, Weekend Bakery, Host the Toast, UMPCPortal, Apartment Thrapy, DSLR Newsshooter...

Vierailija

Jouni Niemisen NHL-blogia hesarista, en muita. Ennen luin Marko Maunulan blogia sk-lehdestä, mutta siitä tuli maksullinen, hän on Yhdysvaltojen historian professori Atlantassa ja kirjoittaa politiikasta yleensä. 

M39

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Blogit on tyhjäpäisten naisten juttu.

Sanoo joku, jolla ei ole mitään käsitystä blogien moninaisuudesta.

Vierailija

En yhtään mitään. Ensinnäkään en ole yhteenkään hyvin kirjoitettuun törmännyt. Kirjailijoistakin on vain murto-osa hyviä, eikä hyvienkään kirjoista kaikki ole hyviä. Miten siis törmäisin bloggariin joka olisi hyvä ja tuottaisi jatkuvasti hyvää matskua?

No en mitenkään, en usko että sellaista on olemassa. Blogit ovat siis minun mielestäni "märehditään ruohoa" viihdettä joka menee jotenkuten. Hömppää.

Jos haluan tietää asioista muuten kuin mädättyneen valtamedian tai roska-mvlehden kautta, menen fiksulle keskustelufoorumille jossa asioita puivat fiksut ihmiset monelta kantilta ja monesta lähteestä. (Ei, kyseessä ei ole vauva.fi)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En yhtään mitään. Ensinnäkään en ole yhteenkään hyvin kirjoitettuun törmännyt. Kirjailijoistakin on vain murto-osa hyviä, eikä hyvienkään kirjoista kaikki ole hyviä. Miten siis törmäisin bloggariin joka olisi hyvä ja tuottaisi jatkuvasti hyvää matskua?

No en mitenkään, en usko että sellaista on olemassa. Blogit ovat siis minun mielestäni "märehditään ruohoa" viihdettä joka menee jotenkuten. Hömppää.

Jos haluan tietää asioista muuten kuin mädättyneen valtamedian tai roska-mvlehden kautta, menen fiksulle keskustelufoorumille jossa asioita puivat fiksut ihmiset monelta kantilta ja monesta lähteestä. (Ei, kyseessä ei ole vauva.fi)

Ja tällaisia foorumeita haluat luonnollisesti luetella kaikille meille kiinnostuneille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ja tällaisia foorumeita haluat luonnollisesti luetella kaikille meille kiinnostuneille.

Näe vähän vaivaa ja etsi itse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Näe vähän vaivaa ja etsi itse.

Eli niitä ei ole. Niin arvelinkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat