Petinkö poikaystävääni vai en?

Vierailija

Paljon olen täältä lukenut kuinka joku on pettänyt miestään ja vastaukset olivat välillä todella asiattomia, joten toivoisin asiallisia vastauksia.

Olin työpaikan risteilyllä viikonloppuna ja kun muut kavereistani olivat menneet nukkumaan jäin vielä hetkeksi baarin puolelle.

Seuraani tuli edes mies jota en aiemmin tunne ja mentiin sitten hänen jyttiinsä ottamaan vielä muutamat ennen iltapuulle menoa.

Jotenkin tilanne ajautui siihen, että mies otti housuni alas ja työntyi muutamia kertoja sisääni kunnes sanoin että lopeta ja lähdin omaan hyttiini.

Nyt mietin että onko tuo hirveä petos miestäni kohtaan kun emme menneet loppuun asti? Myös muutama suukko tuli vaihdettua muttei mitään muuta.

Hävettää ihan helvetisti ja nytmietin olisiko syytä kertoa. Yhdessä 6vuotta...

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Mieti, jos miehesi työntyisi vieraaseen naiseen pari kertaa, loukkaisiko se sinua?

Jokainen määrittelee säännöt omassa parisuhteessaan yhdessä. Jonkun mielestä tuo ei ole pettämistä, mutta minun mielestäni on.

Vierailija

Miten olette asian määritellyt?! Jo toisen hyttiin lähteminen on pettämistä, suudelma voi olla pettämistä, housujen pois ottaminen voi olla pettämistä...mutta on myös suhteita, joissa voi mennä huoletta loppuunkin asti, mutta se ei ole vielä pettämistä. Jokainen pari puhuu nämä asiat jo suhtee alussa halki ja määrittelee ne rajat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten olette asian määritellyt?! Jo toisen hyttiin lähteminen on pettämistä, suudelma voi olla pettämistä, housujen pois ottaminen voi olla pettämistä...mutta on myös suhteita, joissa voi mennä huoletta loppuunkin asti, mutta se ei ole vielä pettämistä. Jokainen pari puhuu nämä asiat jo suhtee alussa halki ja määrittelee ne rajat.

No eikä puhu. Puhutteko te oikeasti suhteen alussa että "onko sinun mielestä housujen pois ottaminen pettämistä?"

Vierailija

"Jotenkin tilanne ajautui siihen..." Niin klassista naisen logiikkaa. "Se vain tapahtui." "Hups, jotenkin vaan yhtäkkiä oltiin panemassa." No eihän se sitten pettämistä voinut olla jos et itse ollut aktiivisena toimijana, vaan "jotenkin vaan miehen muna ajautui" toosaasi. Sanot miehellesi vaan että hupsista hei, jotenkin siinä nyt vaan kävi niin, ei ollut mun syytä.

Vierailija

Kyllä meillä ainakin on puhuttu pettämisestä, juurikin määritelty rajoja. Minulle tuollainen on pettämistä. En pitäisi alkuunkaan edes siitä että mieheni menisi kahdestaan tuntemattoman (tai oli se sitten tunnettukin) naisen kanssa hyttiin, vielä vähemmän jostain suudelmien vaihtamisesta, vaatteiden riisumisesta, yhtymisestä puhumattakaan. Sama menee toisin päin, mieheni ei pitäisi siitä jos toimisin noin. Meille molemmille meidän suhteessa tuo olisi pettämistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No eikä puhu. Puhutteko te oikeasti suhteen alussa että "onko sinun mielestä housujen pois ottaminen pettämistä?"

Tämä on niin totta. Suhteen alussa keskustelin miehen kanssa pettämisen rajoista, mutta mies ei halunnut puhua ko. aiheesta. No itse käyttäydyn niissä rajoissa, missä toivon, että mieskin pysyy.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä kyllä. Emme ihan kirjaimellisesti. Olemme kyllä puhuneet missä rajat menee. esim. rintoja, kullia, pillua ja persettä ei esitellä muille. Eli vaatteet pysyy päällä.

Vierailija

Tämän on pakko olla joku provo. Tiedät itsekin vastauksen.

Mä pidän pettämisenä kaikkea sellaista mitä ei tekisi oman kumppanin läsnäollessa (jonkun toisen kanssa) tai asioita joita ei voisi kertoa rehellisesti kumppanille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Jotenkin tilanne ajautui siihen..." Niin klassista naisen logiikkaa. "Se vain tapahtui." "Hups, jotenkin vaan yhtäkkiä oltiin panemassa." No eihän se sitten pettämistä voinut olla jos et itse ollut aktiivisena toimijana, vaan "jotenkin vaan miehen muna ajautui" toosaasi. Sanot miehellesi vaan että hupsista hei, jotenkin siinä nyt vaan kävi niin, ei ollut mun syytä.

Mikähän on sitten klassista miesten logiikkaa tässä aiheessa? Eivätköhän miehetkin "ajaudu" noihin tilanteisiin yhtä lailla.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat