Haluan miehestäni miehekkäämmän

Vierailija

Tänään täällä on puhuttu musiikista ja soittimista ja eräs provoili jo vieneensä miehen kitaran roskakatokseen.
Minua ei haittaa elävä musiikki kotona sillä itsellä on sähkörummut ja koskettimia olen jonkun verran soittanut. Meillä on omakotitalo, jossa yksi huone on musiikkihuone.
"Ongelmani " (ei tätä nyt oikein sellaiseksi voi edes sanoa) koskee miehen soitinta. Olisin ikionnellinen, jos soitin olisi kitara, sillä sen soundi on mahtava, mutta mieheni ei osaa kitaraa soittaa, vaan pari vuotta sitten innostui ukulelea soittamaan. Eli tämä pieni lapsellinen soitin. En voi sietää sen yltiöiloista rämpytystä, mutta en kuitenkaan ole miehelle aiheesta valittanut, sillä minusta on oikeasti hienoa, että soittaa edes jotakin. Mieheni ei ole mitenkään solakka, ei nyt ihan hirveä läskikään, mutta kookas ja minulle tulee aina mieleen se hawajilainen Iz ja silloin kyllä ei seksihaluja saa päälle ei millään. Yleensä lähden lenkille silloin kun mies soittaa ukea. Joten, kuinka saada mies kiinnostumaan kitarasta tai jostain muusta "aikuisten soittimesta " ukulelen sijaan?
En halua loukata hänen tunteita, sillä rakastan kuitenkin häntä kovasti ja on hyvä isä ja hyvä aviomies. Tulipahan sitten avauduttua typerästä aiheesta, kun joillakin on oikeitakin ongelmia.

Kommentit (1)

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat