Mikä järki tämmöisessäkin lukujärjestyksessä? Eli joulukuun alussa

ei hoksaa

lapsilla alkaa koulussa 3.jakso eli vuoden pimempiä aikoja elellään, niin mukulalle tulee lukkariin 3 kahdeksan aamua. Ei minusta ole mitään järkeä moisessa. Yksi päivistä on vielä perjantaina. Olisi tuo nyt sentään voinut olla yhdeksän aamu ja vaikka tiistai kahdeksan aamu.

Saas' nähdä mitähän lapsi itse asiasta tuumii, kohta kun tulee koulusta ja näytän hänelle tämän uuden lukkarin.

Kommentit (10)

Vierailija

Epäpätevä opettaja kyseessä. Soita heti illalla rehtorille. Kello kymmenen jälkeen mieluiten, silloin hänellä on aikaa keskittyä tähän epäkohtaan.

Vierailija

No, voi voi. Kysytäänkö kaikilta Janne-Minnan vanhemmilta, mitä mieltä he ovat klo 6 aamuista, kun se työvuoro nyt vaan sattuu alkamaan silloin? Joo, vituttaa lähteä pimeässä ja olisin minäkin halunnut lähteä vasta klo 11, kun olisi nukuttanut.. Curlaatko sä niitten lastesi elämän? Ei meidän Janne-Minna tule nyt koko talvena kouluun, kun on pimeää aamuisin! Voi hyvää päivää..

Vierailija

Niin kauan kuin minä muistan, kouluaamu on saattanut alkaa 08. Sellaista se nyt vain on.

Oma lapsi meni viime vuonna (2.lk) joka aamu 08 kouluun, ilman nurinoita. Kun ei itse valita, niin ei lapsikaan ymmärrä alkaa valittamaan.

Tokihan se vituttaa herätä 06:30, mutta minkä sille voi.

Vierailija

Minusta on parempi, jos perjantaina aloitetaan aikaisin ja lopetetaan myös aikaisin. Klo 8 on ihan normaali aika aloittaa koulu, tyhmää se on myöhemmin aloittaa ja kuluttaa koko päivä koulussa, ettei ehdi iltapäivisin mitään muuta tekemään.

Vierailija

Menen itse töihin aamu 8 ja omaa mieltäni ja arkeamme on helpottanut suunnattomasti se, että lapsi menee joka aamu kahdeksaksi kouluun. Eikä lapsi kyllä valita tuosta alkamisajasta olleskaan.

Vierailija

Njooh, oma lapseni on kolmannella luokalla ja jo ykkösluokasta lähtien kaikki aamut ovat alkaneet kahdeksalta. Koulutaksi hakee seitsemältä ja tuo takaisin kahdelta tai kolmelta (joskus jopa puoli neljä, jos aikataulut ovat jostakin syystä venyneet). Joten en näe mitään kummallista siinä, että kaikki koulupäivät alkavat kahdeksalta.

Vierailija

Meillä ainakin muksu tykkää eniten 8 aamuista...pääsee silloin kyydillä melkeen koulun ovelle asti. Ysiaamuina joutuu ekana tekemään itse aamupalansa ja sitten kävelemään tai sateella/pakkasella käyttää bussia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat