Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten kuljettaisitte vauvaa (4kk) taksissa ilman turvakaukaloa? Turvavöistäkään ei ole takeita...
10.02.2006 |
Entä taaperoa (vajaa 2v)? Olemme matkustamassa Bulgariaan, eikä takseissa ole turvakaukaloita tai istuimia. Autoakaan ei kannata vuokrata, sillä matkatoimistojen mukaan liikenne on tuolla niin hurjaa. Vuokra-auton kanssahan siis yleensä saa halutessaan vuokrata kaukalonkin.
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Turvakaukalon saa muuten erittäin kätsysti laitettua sitä ohjausaisaa vastenkin vaunuissa. Emme omista autoa, joten tämä istuinten/kaukalon raahaus on erittäin tuttua täällä Suomessakin matkustaessa.
Ei ole vielä 2 vuotiaan lapseni tarvinnut matkustaa autossa ilman istuinta. Nyt hankittiin korokeistuin pitkän matkan bussejakin varten.
Väittäisin kyllä, että kuljettaisin ulkomaillekin ilman suurempia ongelmia korokeistuimen ja turvaistuimen - MOLEMMAT jos olisi 2 lasta.