Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI kissa ei koskaan nuku sille tarkoitetulla pedillä? :D

Vierailija
16.11.2015 |

Olen kokeillut vaikka minkälaista petiä, luolaa, taloa, pesää, riippumattoa. Mikään ei kelpaa. Saattaa sen sijaan nukkua vaikka parvekkeella (lasitettu) olevassa tyhjässä kukkalaatikossa, kirjahyllyn päällä, auki olevassa lipaston laatikossa, pyykkikorissa, kerran löytyi nukkumasta jopa vessan lavuaarista.

Mitä tuon kissan päässä liikkuu? :D

Koiralle kun ostin pedin, näytin että siihen on sallittua mennä niin koira käpertyi petiinsä nukkumaan ja hymyili.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AI kissat nukkuu ahtaasti? Meidän kissassa on varmaan jotain vikaa kun se nukkuu keskellä sohvaa tai sänkyä mahdollisimman leveästi :D tai lattialla.

Vierailija
22/25 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kissalle sellasen lämpöpatteriin kiinnitettävän "roikkuvan" pedin. Kerää kivasti patterissa kiinni lämpöä ja kissa tykkää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koettanut kieltää kissaa menemästä petiinsä? Se voisi olla se ainoa keino. Meillä kiellettiin menemästä vaatekaappiin, ja siellähän neulepuseroitten lomasta se paras sänky aina löytyi. Prkl.

Vierailija
24/25 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että kissojen motto on:

"If I fits, I sits. If I doesn't fits, I still sits."

http://tonsofcats.com/if-i-fits-i-sits/9/

Vierailija
25/25 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa haluaa aina talon parhaan paikan eikä mihinkään rupuiseen palvelijalle tarkoitettuun pikku koriin. Meillä kisu aina haluaa juuri siihen missä itse istun, ei siis aina syliin vaan viedä mun paikan. Päivisin se haluaa vallata mun nojatuolin, öisin se taas haluaa sänkyyn nukkumaan ja yrittää puskea mua pois tyynyltä että mahtuisi itse paremmin. Kumma kyllä se nojatuoli ei kelpaa öisin vaan vain silloin kun itse haluaisin siihen. Mulla on kyllä siamilaiskissa että voi olla hankalampi ja itsepäisempi tapaus kuin normaalit kotikissat.