Mielipiteesi!Puhuuko totta vai ei?Uskoisitko itse.

Vierailija

Lähtee 5 tunniksi riidan aikana pois eikä vastaa viestiin mitään ekaan tuntiin. (ei ole hänen tapaistaan).

Sitten kun tulee kotiin iltamyöhällä suuttuu kun kysyn missä oli aikaa kuluttamassa.
Oli kuulemma ollut kauppakeskuksessa. Kysyin sitten kävitkös kaupoilla/mitä ostit..
Ei hän käynyt missään kaupoilla. Käveli vain käytävillä. Kysyin kauanko siellä sitten olit? Ei hän osaa sanoa,ei yhtään. Suuttuu jo välissä kun ei tuollaista nyt osaa sanoa kuulemma.. No sanoin että heitä nyt arvio. Tunti,kaksi,kolme? No kaksi tuntia kuulemma.

Kaksi tuntia käveli käytävillä?? Ei käynyt mitään mistään ostamassa,ei syömässä,ei liikkeissä. Käveli pienen kauppakeskuksen käytäville "muka" kaksi tuntia.

Av-mammat uskoisitteko? ihan oikeesti. Huvittava näky jos itseni miettisin käveleen sinne,niin koko paikan käytävät kiertää vartissa.

Mä luulen että mies puhuu paskaa. On alkanut tässä kahden kuukaden aikana hakeutumaan aina tuonne samaan paikkaan ja mitään ei sieltä osta. Ja vain silloin kun on riitaa.

Asiat ei nyt täsmää..

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lähtee 5 tunniksi riidan aikana pois eikä vastaa viestiin mitään ekaan tuntiin. (ei ole hänen tapaistaan).

Sitten kun tulee kotiin iltamyöhällä suuttuu kun kysyn missä oli aikaa kuluttamassa.
Oli kuulemma ollut kauppakeskuksessa. Kysyin sitten kävitkös kaupoilla/mitä ostit..
Ei hän käynyt missään kaupoilla. Käveli vain käytävillä. Kysyin kauanko siellä sitten olit? Ei hän osaa sanoa,ei yhtään. Suuttuu jo välissä kun ei tuollaista nyt osaa sanoa kuulemma.. No sanoin että heitä nyt arvio. Tunti,kaksi,kolme? No kaksi tuntia kuulemma.

Kaksi tuntia käveli käytävillä?? Ei käynyt mitään mistään ostamassa,ei syömässä,ei liikkeissä. Käveli pienen kauppakeskuksen käytäville "muka" kaksi tuntia.

Av-mammat uskoisitteko? ihan oikeesti. Huvittava näky jos itseni miettisin käveleen sinne,niin koko paikan käytävät kiertää vartissa.

Mä luulen että mies puhuu paskaa. On alkanut tässä kahden kuukaden aikana hakeutumaan aina tuonne samaan paikkaan ja mitään ei sieltä osta. Ja vain silloin kun on riitaa.

Asiat ei nyt täsmää..

Tän ristikuulustelun jälkeen en juurikaan ihmettele että mies kaipaa sitä omaa aikaa riidan aikana... Huh!

Vierailija

Minä ottaisin sinusta jo eron. Vittuakos se sinulle kuuluu, missä oli ja mitä teki. Taidat olla semmoinen mustasukkainen kontrollifriikki, että sinulle ei pidä mitään selityksiä edes alkaa antamaan, koska inttäminen ja tivaaminen ei lopu ikinä. Seuraavaksi vaatisit ostokuitit nähtäväksi ja alkaisit soitella sinne ostariin ja kyselemään todistajalausuntoja.
Oikeasti.
Jos te olette juuri riidelleet, et todellakaan ala tuolla lailla kuulustella toista, kun hän on vihdoin saanut tunteensa rauhoittumaan ja palaa kotiin. Annat asian olla ja palaat myöhemmin siihen RIITAAN ja yrität rauhallisesti keskustellen sovitella asian. Se, mitä hän on sen viiden rauhoittumistunnin aikana tehnyt ei kuulu sinulle.
Et saa kyttäämällä ketään rakastamaan itseäsi ja olemaan uskollinen. Ne ovat kaikki vapaaehtoisia ja moraalisia valintoja, joita ei kuulustelemalla edesauteta.

Vierailija

Mies meistä on pahempi. Ette tiedä millainen hän on,kuinka paljon kyselee ja jopa kieltää olemasta tietyn ystäväni kanssa tekemisissä jos hänen mielestään naama ei miellytä. Eräskin ystäväni on "pikkulutka" miehen mukaan koska häntä vituttaa kun ystäväni on välillä pyytänyt minua baariin. Ihan noin heppoisen asian takia luulee että saa puhua noin minulle tärkeästä ihmisestä.  Yrittää kieltää etten olisi edes tekemisissä hänen kanssaan,siinä onnistumatta. 

Älkää heti syyllistäkö,kysyin vain uskoisitteko...

Ap

Vierailija

Miehenä voin vastata tuohan ap:n uteluun, että uskoako vai eikö. Itse olen toiminut juuri samoin kuin ap:n ukkeli eli riidan päätteksi lähtenyt menemään. Kauppakeskuksen sijaan olen käyskennellyt kaduilla tai lenkkipoluilla ja siellä saanut itsekseni käsiteltyä kuohuntaani. Enkä todellakaan ole vastannut mamman viesteihin tai puheluihin ennen kuin olen koonnut itseni. Erittäin terve piirre mieheltä poistua riidan keskeltä ettei tule sanottua pahemmin.

Vierailija

Kannattaisi nyt katsoa ne kauppakeskuksen valvontakameroiden kuvat siltä ajalta. Sinullahan on ihan pätevä syy saada ne nähtäväksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies meistä on pahempi. Ette tiedä millainen hän on,kuinka paljon kyselee ja jopa kieltää olemasta tietyn ystäväni kanssa tekemisissä jos hänen mielestään naama ei miellytä. Eräskin ystäväni on "pikkulutka" miehen mukaan koska häntä vituttaa kun ystäväni on välillä pyytänyt minua baariin. Ihan noin heppoisen asian takia luulee että saa puhua noin minulle tärkeästä ihmisestä.  Yrittää kieltää etten olisi edes tekemisissä hänen kanssaan,siinä onnistumatta. 

Älkää heti syyllistäkö,kysyin vain uskoisitteko...

Ap

Teitä siis on kaksi mustasukkaista kusipäätä, no sehän oikeuttaa sitten ilman muuta tuon...
NOT!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saan näköjään kaiken nyt omaan niskaani. En jaksa vastailla enää. 

Hyvä syyllistää kun ette tiedä miehestä mitään.

Ap

Uikutiuikutiruikuti.
Juu ei tiedetä, mutta se saatiin jo selville, että sinä ole sekopäisen mustasukkainen. Ja tyhmä. Ota ero, jos et usko. Simple as that. On muutenkin parhaaksi kaikille, että ette jatka tuollaista suhdetta, joka perustuu kyttäämiseen, ilkeyteen ja kontrollointiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saan näköjään kaiken nyt omaan niskaani. En jaksa vastailla enää. 

Hyvä syyllistää kun ette tiedä miehestä mitään.

Ap

No mitä ilmeisimmin, ainakin juttujesi perusteella olette samanlaisia. Ansaitsette siis toisenne ihan :) älkää ikinä erotko, säästätte muita ihmisiä kun olette toistenne kanssa ja käytätte aikanne tuollaiseen jonninjoutavaan.

Vierailija

No uskoisin. Itselläni on myös tapana häipyä päätäni viilentämään jonnekin vaan, jos alkaa keittää. Ihan siitä syystä, ettei tulisi sanottua tai tehtyä mitään suhdetta lopullisesti vahingoittavaa kiukkupäissään. Takaisin tulen vasta kun pää on sen verran rauhoittunut että asiallinen, aikuinen keskustelu onnistuu. Ja tosiaan, voin kävellä vaikka kauppakeskuksessa tai kaduilla vaan, tai sitten mennä tuopille. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat