Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Panoni on käynyt ylimieliseksi

Vierailija

Jotenkin naisen vaistolla huomaan, että sillä on nyt muita myös tähtäimessä/kierroksesta. Mielestäni semmoinen asenteen muutos on tapahtunut, ei keskity enää niin hyvin eikä käyttäydy kuin olisin himon keskipiste. Ei tee enää mieli seksiä hänen kanssaan!

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Älähän nyt, ainoa pano sinä olet sinä! Miten sinulla nyt tulee edes mieleen tuolainen? Rumasti te naiset ajattelett miehistä, hyi teitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Voisit vaan tunnustaa reilusti, että olet itse kyllästynyt. Älä keksi tekosyitä.

Niin olenkin, koska toinen ei näe yhtään vaivaa. Ap

Vierailija

Onko sun seksuaalinen valta laskussa? Muutenkin nainen tykkää olla miehen halun kohde ja mies taas se haluaja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olet selkeästi huono panemaan, joten miksi sinuun siis panostaa.

En saa oikein nautintoa ratsastamisesta, joten siinä mielessä olen huono panemaan ehkä jonkun mielestä. Olen kyllä hyvä ottamaan suihin -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko sun seksuaalinen valta laskussa? Muutenkin nainen tykkää olla miehen halun kohde ja mies taas se haluaja.

Juu ; ( mies on mua rumempi joten aluks se taisi ihmetellä miksi edes haluan sen kanssa seksiä. Nyt se on saanut jonkun muun ja tarpeekseen musta :( ei mua se seksin loppuminen niin riso, vaan huomion... nyt en voi tehdä muuta kuin treenata ja tehä kaikkea mielenkiintoista ja kivaa, että parannan omaa arvoani ja myös oloani. -ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En saa oikein nautintoa ratsastamisesta, joten siinä mielessä olen huono panemaan ehkä jonkun mielestä. Olen kyllä hyvä ottamaan suihin -ap

Niinpä niin. Jokainen nainen ilman poikkeusta aina luulee olemaan hyvä ottamaan suihin. Harvan kohdalla se kuitenkaan oikeasti pitää paikkaansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin. Jokainen nainen ilman poikkeusta aina luulee olemaan hyvä ottamaan suihin. Harvan kohdalla se kuitenkaan oikeasti pitää paikkaansa.

Osa meistä naisista haluaa tietää onko hyvä ja sanoo miehelle, että voi suoraan ja avoimesti kertoa onko tekniikassa jotain muutettavaa. Itse kysyn aina jokaisen uuden miehen kohdalla (ylitsepursuavien kehujenkin jälkeen), että varmastiko kelpaa eikä mitään erilaista ainakaan näin aluksi tarvitse tehdä.

Hyvä seksi edellyttää kommunikointia ja luottoa, ts. jos mies sanoo minun olevan helvetin hyvä ottamaan suihin ja haluaa lisää, niin en jaksa epäillä kehujen perusteita.

Vierailija

11 puhuu asiaa. Mulle on sanottu siitä että huomaa että tykkään antaa suuseksiä, kaikki naisethan ei siitä pidä eikä siinä mitään, mutta ne jotka tykkää helpommin siinä on hyviä.
Uskon kyllä senkin, että moni mies kehuu keskinkertaistakin suihinottajaa ihan siksi että saisi jatkossakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
11 puhuu asiaa. Mulle on sanottu siitä että huomaa että tykkään antaa suuseksiä, kaikki naisethan ei siitä pidä eikä siinä mitään, mutta ne jotka tykkää helpommin siinä on hyviä.
Uskon kyllä senkin, että moni mies kehuu keskinkertaistakin suihinottajaa ihan siksi että saisi jatkossakin.

Kerran kun imetyttää kullinsa homolla niin ei ole naisiin paluuta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Osa meistä naisista haluaa tietää onko hyvä ja sanoo miehelle, että voi suoraan ja avoimesti kertoa onko tekniikassa jotain muutettavaa. Itse kysyn aina jokaisen uuden miehen kohdalla (ylitsepursuavien kehujenkin jälkeen), että varmastiko kelpaa eikä mitään erilaista ainakaan näin aluksi tarvitse tehdä.

Hyvä seksi edellyttää kommunikointia ja luottoa, ts. jos mies sanoo minun olevan helvetin hyvä ottamaan suihin ja haluaa lisää, niin en jaksa epäillä kehujen perusteita.

Huonokin suihinotto on parempi kuin ei suihinottoa ollenkaan. Poskihoidon jatkuvuuden takia sinullekin on todennäköisesti valehdeltu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Huonokin suihinotto on parempi kuin ei suihinottoa ollenkaan. Poskihoidon jatkuvuuden takia sinullekin on todennäköisesti valehdeltu.

Ei tuon kaltaisille kommenteille voi kun hymähtää. Ehkä sinäkin joskus saat suuhoitoa sitä toimintaa rakastavalta naiselta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta jos mies on pelkästään panosi, niin ymmärtääkseni sinulla ei ole oikeutta vaatia muuta häneltä. Voi tosiaan olla, että on tavannut naisen, jonka kanssa haluaa enemmän, kun pelkää seksiä. Yleensä fuckbuddy-jutut loppuu niin.

Tämä tässä taitaa olla järkipuhetta. Sanokaa nyt vielä mulle, että mun täytyisi viheltää peli poikki. En haluaisi tulla tuon panon jättämäksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat