Mainostakaa hyvää yleiskonetta?

kotileipuri

Haluaisin yleiskoneen, lähinnä leivontaa varten, mutta lisäominaisuuksista tuskin on haittaa.

Millaisen omistat? Mitä ominaisuuksia koneessa on?
-kiitos :)

Kommentit (7)

Vierailija

Peruskone Kenwood. Käytän leivontaan. Voi viipaloida, raastaa, hienontaa, tehdä makkaraa... Näitä toimintoja käytän harvoin.

Äidiltä peritty kone, yli 30 vuotta vanha. Varma peli, raskas ja tukeva.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Loogista suositella 30 vuotta vanhaa konetta. Sellaisen varmasti löytää helposti kaupasta.

Kenwood on tunnetuin yleiskonemerkki vieläkin. Se vaan on aika kallis.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Loogista suositella 30 vuotta vanhaa konetta. Sellaisen varmasti löytää helposti kaupasta.

Onhan kolmekymppinen ehkä hitusen vanha, mutta jos sen tilaa Thaimaasta, niin näyttävät kyllä nuoremmilta ja ovat yleensä ahkeria ja vähäruokaisia.

Vierailija

Olen myös hankkimassa monitoimi- tai yleiskonetta. Olen kuullut, että Kenwood olisi turhan meluisa ja että siinä merkissä on hyviä vain ne kalliimman koneet.  Lisääksi vie paljon tilaa. En tule hankkimaan sellaista.

Tahdon koneen joka

- on kooltaan sopivan pieni

- ei yhtä meluisa

- jolla saa tehtyä parhaan porkkana-ja lantturaasteen

- ja lettu-, kakku- ja sämpylätaikinan alun (vaivaan käsin loppuun)

-smoothien ja kuuman sosekeiton soseutus olisivat toki plussaa, mutta onhan minulla toki sauvasekoitinkin

Elektrolux minulle?

Vierailija

Kenwood on se ainoa oikea, ei kannata ostaa mitään fillipsiä/vastaavaa, muoviset hammasrattaat on parissa vuodessa loppu. Tuo 30 v. vanha Kenwood on käytössä vielä sitten kun sinun nyt ostamasi Kenwood on 30 v. vanha. On "kallis" mutta siirtyy perintönä eteenpäin.

Kenwood jo kolmannessa polvessa.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat