Keiden julkkisnaisten kauneuden hehkutusta et ymmärrä?
Kommentit (178)
Drew Barrymore, jonka People valitsi vuonna 2007 maailman kauneimmaksi naiseksi.
Onhan Drew toki söpö, symppis ja nätti, mutta että maailman kaunein?
Mun mielestä taas Sara Chafk on ihan tosi kaunis nainen. Tykkään tosin tummista eksoottisen näköisitä naisista.
Alessandra Ambrosio.
Mielestäni hänellä on tosi miehekkäät kasvot.
En väitä kuitenkaan että hän olisi ruma.
Bella Hadid, Gigi Hadid, Kardashianit ja Jennerit.
Ovat vain rikkaita.
Anne Kukkohovi. Pahinta on se, että hehkutus on tätänykyä hänen omaansa 😳 Keksii satuja, kuinka miehet käyvät villinä keskivartalolihoneeseen, filtteröityyn viisikymppiseen itseensä.
Sarah Jessica Parker... en nyt tiedä onko sitä niin hehkutettu, mutta on kaikkea muuta kuin kaunis.
Joskus sitä toivoo että olisi itsekin niin yksinkertainen että elämä pyörisi julkkisten ulkonäön vatvomisen ympärillä. Vähän kuin silloin lapsena kun erikoinen kivi tai oksa maassa tuotti viihdykettä vaikka kuinka pitkäksi aikaa.
Täällä kyllä mainittu ihan ihme nimiä :D mun mielestäni kyllä esim Cindy Crawford, Jennifer Lopez, Sophia Loren kuuluvat ehdottomasti kauneimpiin!
Luulen, että karisma on se mikä tekee kauniiksi. Ei ne kasvonpiirteet kerro mitään jos ei oo karismaa. Eli kasvot voi olla ei-niin-kauniit, mutta silti on Kaunis.
Pidän Janna Hurmerintaa kauniina - ja lahjakkaana -naisena. Monen missin hehkutusta en ymmärrä.
N58
N 44 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sophia Loren
Mitä!?! Hänhän on ihana, upea nainen, aikaa kestävä ja vielä huumorintajuinen ja lämminkin.
Jaa-a, googlasin äsken ja läskihän se oli. Kasvonpiirteet kivat.
Mikähän mun googlessa on vialla, kun en yhtään läskiä kuvaa Sophia Lorenista löytänyt... Hän on muuten 81-vuotias nykyään ja minusta näytti aika hehkeältä ikäisekseen.
On olemassa miehiä, joiden mielestä leveälantioiset ja isorintaiset naiset ovat läskejä.
Itsekin pidin itseäni läskinä teininä, vaikka olin todella hoikka, mutta samanlainen voimakas tiimalasivartalo kuin Lorenilla (isosti kaartuva lantion kaari, vaikka ei ole lihava). Olin tanssija, vääristynyt kehon kuva oli silloin kaikilla, myös niillä eteerisillä kavereilla, jotka olivat kapealanteisia. Olimme kaikki anorektisen laihoja, kun katson silloisia kuvia. Omasta mielestäni olin liian lihava.
Kardashianit! Siinä familyssä on 1 ainoa kaunis henkilö, malli Kendal Jenner.
sanna marin, on jo rupsahtamisen alkanut vanha eukko.
Vierailija kirjoitti:
Dodiin
Minulle tuntematon
Vierailija kirjoitti:
Täällä kyllä mainittu ihan ihme nimiä :D mun mielestäni kyllä esim Cindy Crawford, Jennifer Lopez, Sophia Loren kuuluvat ehdottomasti kauneimpiin!
Luulen, että karisma on se mikä tekee kauniiksi. Ei ne kasvonpiirteet kerro mitään jos ei oo karismaa. Eli kasvot voi olla ei-niin-kauniit, mutta silti on Kaunis.
No nuo kolme mainitsemaasi naista ovat kyllä kaikki kauniita, miten joku voi edes nimetä heitä tällaiseen ketjuun? Cindy yksi kauneimmista huippumalleista, Jennifer mielestäni hieman kylmähkö mutta kaunis hänkin, tosin liian sliipattu, Sophia taas omalla tavallaan kaunis ja persoonallinen.
Sara La Fountain, vai miten se kirjoitetaan. Taannoin hehkutettiin kovasti, en ymmärrä miksi..