Ikäerosta kysymys: 35 v mies && 45 v nainen? Onnistuuko??

Vierailija

Eli miksi mies olisi itseään kymmenen vuotta vanhemman naisen kanssa?

Kokemuksia ikäerosta?

Kommentit (4)

Vierailija

No meillä niin, että minä 42 ja mies 33. Vauvakin on ja lisääkin vois tehdä, mut enpä jaksa kun haluan harrastaakin yms. 

Mies on usein kalkkiksempi ajatuksiltaan kuin minä. Niin ja miesparka jo alkanut kaljuuntumaankin...

Vierailija

En ole perhettä perustamassa, molemmilla on jo lapsi ennestään ja erot hoidettu.

Mietityttää vaan, kun en ole koskaan ajetellutkaan, että näin voisi minulle käydä. Pelottaa, että jossakin vaiheessa ikäero lyö silmille oikein tosissaan.

Tällä hetkellä tämä nuorempi mies tuntuu juuri siltä oikealta, todellinen elämäni mies, jollaista en ole aikaisemmin tavannut. Mies vannoo, ja uskon siihen vilpittömästi, että tunne on vahvasti molemminpuoleinen. Ikäerosta ei ole hänelle mitään haittaa, hän rakastaa minua ihmisenä ei ikääni.

Miten tuttavapiirinne on suhtautunut asiaan? Meillä suhde on sen verran uusi, että vain lähipiiri on tavannut hänet. Iästä on kyselty, mutta se ei tunnu ongelmalta. Eli siltä osin painetta ei ole.

Itse olen aikaisemmin lähinnä naureskellut kavereiden "puumailulle", nyt se on itselleni totisinta totta ja kieltämättä asia hieman mietityttää.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat