Mitäs netflix-sarjoja katseletta juuri nyt?

Vierailija

Multa juuri loppui Sons of Anarchyn viimenen tuotantokausi, ja nyt etsiskelen uutta sarjaa katsottavaksi :) En nyt luettele kaikkia mitä olen katsonut, kun niitä on aika paljon mutta mielestäni hyviä on ollut juuri tuo SOA, Weeds, Californication, Pako, Frendit, Moderni Perhe....
Mitäs teillä on meneillään?

Sivut

Kommentit (99)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Under the dome, gossip girl, oitnb ja ehdottomasti myös breaking bad!! :-)

Under the domen katsoin (2 ekaa kautta) silloin kun tuli telkusta mutta en kovasti tykännyt :/. Gossip girlinkin katsoin aikoinaan telkkarista ja OITNB olen katsonut myös. Breakin badia on moni tuttukin suositellut mutta kaksi ekaa jakoa katsottuani totesin että ei ole mun juttu.. Paraneeko se edetessään?

-ap

Löytyykö?

Olen harkinnut Netflixiä, osaisiko joku kertoa mitkä kaudet löytyy Modernista perheestä ja Greyn anatomiasta? Pakko muuten tässä välissä hehkuttaa Jennifer Anistonin tähdittämää Cake-elokuvaa. Jos ette ole vielä nähneet, suosittelen! Itse ainakin pidin kovasti, jäänyt mieleen, vaikka suhteellisen harvoin tulee mitään katseltua :)

Vierailija

Breaking bad todellakin paranee edetessään. Huippu sarja, aluksi vähän tylsä, mutta ehkä ainoa sarja jossa jokainen seuraava season on edellistään parempi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen harkinnut Netflixiä, osaisiko joku kertoa mitkä kaudet löytyy Modernista perheestä ja Greyn anatomiasta? Pakko muuten tässä välissä hehkuttaa Jennifer Anistonin tähdittämää Cake-elokuvaa. Jos ette ole vielä nähneet, suosittelen! Itse ainakin pidin kovasti, jäänyt mieleen, vaikka suhteellisen harvoin tulee mitään katseltua :)

Ei löydy em. Sarjoja.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Moderni perhe kaudet 1-6, Greys Anatomya en löytäny, katsoin äskön. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensisilmäyksellä, How I met your mother, yhtä hyvä kuin Frendit ja uskon että uppoaa jos on tykännyt Frendeistä.
Jengi kehu ja katsoinkin pari kautta, mutta ei vaan uponnu, saman toistoa ja kyllästytti, niin lopetin katsomisen.

Ahaa, harmi jos jää junnaamaan, itse olen vasta ekassa kaudessa ja tähän asti hyvä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat