Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs netflix-sarjoja katseletta juuri nyt?

Vierailija
15.11.2015 |

Multa juuri loppui Sons of Anarchyn viimenen tuotantokausi, ja nyt etsiskelen uutta sarjaa katsottavaksi :) En nyt luettele kaikkia mitä olen katsonut, kun niitä on aika paljon mutta mielestäni hyviä on ollut juuri tuo SOA, Weeds, Californication, Pako, Frendit, Moderni Perhe....
Mitäs teillä on meneillään?

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Under the dome, gossip girl, oitnb ja ehdottomasti myös breaking bad!! :-)

Vierailija
2/99 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breaking bad on kyllä ehdottomasti mun lemppari sarja. Ever

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Under the dome, gossip girl, oitnb ja ehdottomasti myös breaking bad!! :-)

Under the domen katsoin (2 ekaa kautta) silloin kun tuli telkusta mutta en kovasti tykännyt :/. Gossip girlinkin katsoin aikoinaan telkkarista ja OITNB olen katsonut myös. Breakin badia on moni tuttukin suositellut mutta kaksi ekaa jakoa katsottuani totesin että ei ole mun juttu.. Paraneeko se edetessään?

-ap

Vierailija
4/99 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso Narcos jos et sitä ole vielä nähnyt! Ylättävän hyvä sarja.

Vierailija
5/99 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse etin myös uutta sarjaa Nflixistä. Otin ilmaisen kk Hbo Nordic ja rupesin katsomaan sieltä The Wireä.

Vierailija
6/99 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

8Sense, Arrow, The originals.

Vierailija
7/99 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marco Polo

Vierailija
8/99 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut Netflixiä, osaisiko joku kertoa mitkä kaudet löytyy Modernista perheestä ja Greyn anatomiasta? Pakko muuten tässä välissä hehkuttaa Jennifer Anistonin tähdittämää Cake-elokuvaa. Jos ette ole vielä nähneet, suosittelen! Itse ainakin pidin kovasti, jäänyt mieleen, vaikka suhteellisen harvoin tulee mitään katseltua :)

Vierailija
9/99 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Breaking bad todellakin paranee edetessään. Huippu sarja, aluksi vähän tylsä, mutta ehkä ainoa sarja jossa jokainen seuraava season on edellistään parempi?

Vierailija
10/99 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harkinnut Netflixiä, osaisiko joku kertoa mitkä kaudet löytyy Modernista perheestä ja Greyn anatomiasta? Pakko muuten tässä välissä hehkuttaa Jennifer Anistonin tähdittämää Cake-elokuvaa. Jos ette ole vielä nähneet, suosittelen! Itse ainakin pidin kovasti, jäänyt mieleen, vaikka suhteellisen harvoin tulee mitään katseltua :)

Ei löydy em. Sarjoja.

Vierailija
11/99 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsele, syön suoraan purkista. T. SANNI

Vierailija
12/99 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moderni perhe kaudet 1-6, Greys Anatomya en löytäny, katsoin äskön. 

Vierailija
13/99 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisilmäyksellä, How I met your mother, yhtä hyvä kuin Frendit ja uskon että uppoaa jos on tykännyt Frendeistä.

Vierailija
14/99 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suits!

Vierailija
15/99 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensisilmäyksellä, How I met your mother, yhtä hyvä kuin Frendit ja uskon että uppoaa jos on tykännyt Frendeistä.

Jengi kehu ja katsoinkin pari kautta, mutta ei vaan uponnu, saman toistoa ja kyllästytti, niin lopetin katsomisen.

Ahaa, harmi jos jää junnaamaan, itse olen vasta ekassa kaudessa ja tähän asti hyvä.

Vierailija
16/99 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orphan black

Vierailija
17/99 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suits!

Tämä on hyvä mutta vaatii keskittymistä. Heti tippuu kärryiltä jos vähänkään yrittää samalla roikkua av:lla. :D

Vierailija
18/99 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto!

Vierailija
19/99 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jengi kehu ja katsoinkin pari kautta, mutta ei vaan uponnu, saman toistoa ja kyllästytti, niin lopetin katsomisen.

Sama, yritin katsoa jo silloin kun tuli telkkarista (saattaa tulla vieläkin, en tiedä), mutta eipä naurattanut ei.

Vierailija
20/99 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole greyn anatomiaa Suomen netflixissä :/ itse katselen amerikan netflixistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi