Miksi et anna huuto.netissä palautetta?

Vierailija

Vuodesta 2005 olen käyttänyt huuto.netiä ja edelleen ihmetyttää se, että jopa 30-50 % jättää palautteen antamatta? Miksi? Mikä siinä on niin vaikeaa? Itse annan aina palautteen, jos olen myyjä niin heti kun rahat ovat tilillä, laitan palautteen. Ostajana tuotteen saatuani, laitan palautetta.

Kommentit (14)

Vierailija

Annan aina kun muistan. Joskus asia unohtuu, koska käytän Huuto.nettiä aika harvoin. Jos palautteenjättämismahdollisuus ei vanhenisi vaan säilyisi pidemmän aikaa, jättäisin varmasti kaikista kaupoista lopulta palautetta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Annan aina kun muistan. Joskus asia unohtuu, koska käytän Huuto.nettiä aika harvoin. Jos palautteenjättämismahdollisuus ei vanhenisi vaan säilyisi pidemmän aikaa, jättäisin varmasti kaikista kaupoista lopulta palautetta.

Kun olet saanut tuotteen tai kun ostaja on maksanut tuotteen, niin ei vaadi hirveästi muistamista kirjautua huuto.nettiin antamaan palaute.

Vierailija

Annan, paitsi jos unohdan. Käytän huutista nykyään aika harvoin ja siksi joskus palaute unohtuu. En ole huomannut, että minulta puuttuisi yhtään palautetta, mutta toisaalta en kyttää niitä. Ei kai sillä nyt niin suuri merkitys ole, vaikka osan palautteista jääkin saamatta? Onhan sulla silti prosentuaalisesti yhtä hyvät kiittävän palautteen osuudet.

Vierailija

Miks ihmeessä? Huuto.netissä köyhät myyvät tavaransa. Olen minäkin sieltä joskus jotain ostanut ja hyvin ovat kaupat menneet. Olen tyytyväinen, jos saan tuotteen ja sillä hyvä. Pitäisikö vielä aikaa käyttää jonkun palautteen antamiseen? Eikö tiedän elämässä oikeasti ole muuta sisältöä? Kuinka voi tällainen asia painaa jonkun mieltä ja tulla edes mieleen? Mahtaa olla pieni ja köyhä elämä.

Vierailija

Suunnilleen 60% ei anna palautetta, mutta heistä noin puolet osaa laittaa kimmastuneita meilejä, että missä palaute viipyy. Aina ennen annoin myyjänä palautteen automaattisesti, nyt en enää viitsi, koska niin moni ostaja ei palautteita anna. Oletan, että kauppa ei ole mennyt hyvin, jos ei mitään palautetta tule ja odotan ostajan yhteydenottoa, että voin korjata tilanteen. Enhän edes tiedä, onko ostos mennyt perille, jos siitä ei saa kommenttia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tuo unohtaminen on tekosyy. Olette vain itsekeskeisiä kusipäitä.

Ihan todellinen syy se on. Elämässä on paljon muutakin muistettavaa, huutonet-palautteet eivät ole priorisointilistan kärjessä eivätkä edes keskivaiheilla. Joten joskus ne unohtuvat.

Vierailija

Suomalaisia ollaan, minusta oletus on että kaikki käy hyvin. Mitä sitä hehkuttamaan. Paitsi jos on myyjä jolla ei ole ennestään palautteita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo unohtaminen on tekosyy. Olette vain itsekeskeisiä kusipäitä.

Ihan todellinen syy se on. Elämässä on paljon muutakin muistettavaa, huutonet-palautteet eivät ole priorisointilistan kärjessä eivätkä edes keskivaiheilla. Joten joskus ne unohtuvat.

Älä selvitä, kusipää. Jos muistaa tehdä kauppoja niin muistaa myös sen palautteen.

Vierailija

Annan yleensä, mutta nykyisin usein en muista. Ostan tuskin koskaan mitään, silloin annan aina palautteen. Myyjänä nykyisin harvemmin heti, mutta aina sitten kun laitan jotain seuraavan kerran myyntiin, niin silloin huomaan muistutukset ja annan palautteen.

Käytän nykyisin huuto.netiä niin harvoin, ehkä pari-kolme kertaa vuodessa.

Mikä niissä palautteissa on niin supertärkeää? En oikein tajua. En ole ikinä antanut, enkä saanut mitään muuta kuin positiivisia. En edes lue omiani. +++++jee, jee, ihana myyjä/ostaja, jee, jee +++++ suosittelen+++++

Vierailija

Mitä ihmettä te niillä palautteilla teette? Siis kun normaalitilanteessa kaikki menee ihan ok. Ihminen myy netissä jotain mitä ei tarvitse ja ostaja ostaa sen.

Saa kai aikalailla mennä pieleen, että joku antaa negatiivisen palautteen.

Ei mua kiinnosta myyjän  palautteet missään muussa tapauksessa kuin jos myyjällä on todella paljon negatiivisia merkintöjä, siis huomiota herättävän paljon. Ihan sama onko siellä 10, 100, 1000 ja 10000 kauppaa, oletusarvona on, että palaute on positiivista. Ja jos nyt sitten on joku "tehomyyjä" vaimikäsenytoli, ja siellä on joku yksi-kaksi negatiivista, niin ihan sama. Isoon määrään kauppoja mahtuu aina joku mielensäpahoittaja tai sattumien summasta oikeasti pieleen mennyt homma.

Ostajan palautteet ei kiinosta pätkääkään. Jos ei ostaja maksa, niin tavara uudelleen kaupan. Ei oo mun viimeiset kaurapuurot kiinni lasten toppavaatteiden jälleenmyynnissä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat