Selvisikö se raskaana ollut nainen joka roikkui sieltä ikkunasta?
Jäi kamalasti vaivaamaan, mutta ei ole osunut silmiini uutista jossa kerrottaisiin selvisikö hengissä.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa että ihmiset jäävät miettimään yksittäistä ihmiskohtaloa.
Kaiketi nämä ovat niitä, jotka itkevät kun näkevät hevosen, joka kuolee talvisodassa.
Surullisen suppea maailma.
Onko outoa? Minusta päinvastoin hyvin inhimillistä, että jokin tragedia saa tavallaan ikoniset "kasvot" yksittäisen lehtikuvan takia. Kukapa ei olisi nähnyt afgaaninaista makasiinin kannessa, alastomana juoksevaa pikkutyttöä Hiroshimassa? 3-vuotiasta hukkuneena rantavedessä?
Minä kyllä saattaisin itkeä talvisotakuvauksia, joissa kuolisi vaikka koira, vaikken niistä tykkää. Ihan täysipäinen ihminen olen, mutta jotkut tragediat itkettävät. Onko tunnekylmyys ja itkemättämyys nykynuorten keskellä hyve??
Täti 45 vee
Ymmärtääkö täti että nyt taisi tapahtua jotain oikeasti todella pahaa?
Se että suret yksittäistä ihmistä tällaisella hetkellä on naiivia ja tekopyhää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos se oli raskaana ivf-hoidosta? Vieläkö av-mammat sympatiseeraa?
No siinä tapauksessa ei vaivaisi. Itse olisin tuolloin jättänyt roikkumaan ja pelastanut jo olemassa olevia lapsia. T. Av-mamma
Jos se olisi ollut Elisa eli nainen26v niin sitä olisi ollut nautinto katsoa. Pakkosikiäjät roikkumaan vaan ja tulitettavaksi.
Sairasta. Mitä sinulla on vastaan sellaista ihmistä joka on kokenut kovia ja on sattunut saamaan lapsensa hedelmöityshoidoilla, koska ei muuten voi raskaaksi tulla? Voisit lopettaa jo haukkumisen ja jättää äidin ja lapsen rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outoa että ihmiset jäävät miettimään yksittäistä ihmiskohtaloa.
Kaiketi nämä ovat niitä, jotka itkevät kun näkevät hevosen, joka kuolee talvisodassa.
Surullisen suppea maailma.
Onko outoa? Minusta päinvastoin hyvin inhimillistä, että jokin tragedia saa tavallaan ikoniset "kasvot" yksittäisen lehtikuvan takia. Kukapa ei olisi nähnyt afgaaninaista makasiinin kannessa, alastomana juoksevaa pikkutyttöä Hiroshimassa? 3-vuotiasta hukkuneena rantavedessä?
Minä kyllä saattaisin itkeä talvisotakuvauksia, joissa kuolisi vaikka koira, vaikken niistä tykkää. Ihan täysipäinen ihminen olen, mutta jotkut tragediat itkettävät. Onko tunnekylmyys ja itkemättämyys nykynuorten keskellä hyve??
Täti 45 vee
Ymmärtääkö täti että nyt taisi tapahtua jotain oikeasti todella pahaa?
Se että suret yksittäistä ihmistä tällaisella hetkellä on naiivia ja tekopyhää.
Kyllä täti ymmärtää. Se, että pohdin tämän kyseisen naisen kohtaloa itsekin eilen, ei poissulje sitä ettenkö näkisi suurempaakin kokonaisuutta tai surisi muitakin ihmisiä ja suruja. Olet loukkaavaa, kun määrittelet muiden tuntemuksia tekopyhyydeksi.
Muakin kiinnostaisi, ei tuosta tippumisesta välttämättä henki lähtisi, varmasti tämäkin kysymys saa vastauksensa jossain vaiheessa?
Apua, tässä keskustelussa on aivan järkyttäviä kommentteja. Mitä teille on käynyt?
Surettaa ihmisten tunnekylmyys. Tämäkin aloitus väännettiin ihan toisenlaiseksi kuin mitä aloittaja on tarkoittanut. Hävetkää!
Nainen tosiaan selvisi kuten aiempi postaaja mainitsikin.
http://www.mirror.co.uk/news/world-news/paris-attacks-inside-theatre-ha…
Tuota kuvaajaahan ammuttiin jostain yläkerroksesta paikan päälle mentyään, joten voi odottaa pahinta, mikäli nainen pelastui samaan kerrokseen, jossa ampuja oli.. :(
Tänään on ilmeisesti joku ilkeilysunnuntai. Melkein joka toisessa ketjussa on monta häiriintyneen empatiakyvyttömältä vaikuttavaa keskustelijaa. Joku tai jotkut sekopäät provoaa urakalla.
Tarkoitin, kiitos oikaisusta.