Selvisikö se raskaana ollut nainen joka roikkui sieltä ikkunasta?

Vierailija

Jäi kamalasti vaivaamaan, mutta ei ole osunut silmiini uutista jossa kerrottaisiin selvisikö hengissä.

Sivut

Kommentit (30)

Toivotaan

En ole yleensä lainkaan herkkä ihminen ja olen nähnyt paljon pahempaakin, mutta oksensin ko. videon nähtyä. Toivottavasti selvisi, vähän pelkään että ei. Pitäisi olla vahva, että jaksaisi ihmisen vetää ikkunasta sisään :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä vittua, sitähän aletaan hinaamaan ylös juuri kun kamera kääntyy pois. Joten mitäpä luulette?

No kerropa sinä. Lehtijutun mukaan kuvaaja keskeytti kuvaamisen, koska riensi auttamaan ihmisiä. Avaamaan alaovea kerrostaloonsa.

Vierailija

Se kuvaaja oli mennyt sen jälkeen ulos, eikä se ollut nähnyt naista maassa makaamassa joten siihen se ei ole tippunut. Mutta se ikkuna mistä se vedettiin sisään, eikö sieltä oltu ammuttu sitä videon kuvaajaa, joten se ikkuna ei taida olla mikään pelastus kumpaankaan suuntaan.

Vierailija

Who cares? Ketä kiinnostaa random eukko paksun mahansa kanssa? Itse ajattelen koko ongelmaa paljon laajemmin. Kyseessä on yksi nainen, miksi hänen asiastaan olisi erityisesti tiedotettu?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En usko että selvisi. Kukaan ei jaksa nostaa about 60-kiloista.

Minä jaksan nostella 90-kiloista ukkoani ja hän minua T. Mörssäritankki 73 kg

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Who cares? Ketä kiinnostaa random eukko paksun mahansa kanssa? Itse ajattelen koko ongelmaa paljon laajemmin. Kyseessä on yksi nainen, miksi hänen asiastaan olisi erityisesti tiedotettu?

Noniin mutta kun se oli RASKAANA.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Noniin mutta kun se oli RASKAANA.

Onko raskaana olevan henki jotenkin arvokkaampi kuin jonkun toisen? Minusta kaikki ovat samanarvoisia.

Vierailija

Outoa että ihmiset jäävät miettimään yksittäistä ihmiskohtaloa.

Kaiketi nämä ovat niitä, jotka itkevät kun näkevät hevosen, joka kuolee talvisodassa.

Surullisen suppea maailma.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat