Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Taysissa mahdollista lievittää avautumisvaiheen kipuja ammeessa?

Vierailija
10.02.2006 |

Tietääkö joku, mikä on tällä hetkellä tilanne? Olen kuullut että amme Taysista löytyy, mutta jossain äskettäin luki että sitä ei tilanpuutteen vuoksi juurikaan voida käyttää...

Onko jollain kokemusta tai tietoa tilanteesta? Harmittaa hirveesti, jos sieltä amme löytyy, mutta sitä ei voi tiloista johtuen käyttää.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä pyydä epiduraali niin ei tartte kipuja kärsiä.

Vierailija
2/6 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivunlievityksenä Amor-amme, ilokaasu ja spinaali. Aivan loistavasti auttoivat, suosittelen kyllä ammetta, jos vaan pääsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääse synnytyssaliin ja siellä se amme olis. Sit kun olet jo huonossa kunnossa ei amme tule mieleenkään. Tays on hyvä paikka ja tärkeintä on että lapset syntyvät terveinä ja turvallisesti. Kaikki muu on ekstraa. Paras neuvo jonka itse olen ennen synnytyksiä saanut on se, että älä kuvittele ennakkoon miten synnytys menee- sillä VARMASTI se ei mene niin.

Vierailija
4/6 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta se ei ole käytössä (!). Hyvällä tuurilla pääset siihen ainoaan synnytyssaliin, jossa amme on..Itse en päässyt, vaikka olin etukäteen toivonut ammetta.

Vierailija
5/6 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kai suunnilleen toivoo sitä varmuuden vuoksi (jos sattuu innostumaan), mutta tuurista kiinni. Mä pääsin ammehuoneeseen, mutta se johtuikin siitä,että kaikki salit oli silloin tyhjiä. Tuntia myöhemmin olikin jo taas täysimiehitys.

Musta se amme on vähän niin ja näin. Ainakin itse sain heti toivottuani epiduraalin ja sen voimalla olin ponnisteluun asti. Eipä muistunut edes koko amme mieleeni.

Vierailija
6/6 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden lapsen jo Taysissa synnyttäneenä uskon myös että tällä toisellakin kerralla kokemus on positiivinen. Ammetta en ole kokeillut, mutta " vesieläjä" kun olen, sen kipua lievittävät vaikutukset kiinnostavat kovasti. Toki olen varautunut siihen, että mitä todennäköisimmin en ammetta saa, tällä viestillä yritin lähinnä kysellä sitä, että onko sitä saatavilla enää ollenkaan. Mutta kaipa sekin selviää aikanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi