Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytettyjen vaunujen hintapyynnöt

Vierailija
10.02.2006 |

Pohdin tässä esikolle vaunuja, olen kierrellyt vaunukauppoja ja katsellut kirppispalstalta. Ei tietysti ole tyhmä se joka pyytää, mutta välillä ihmetyttää kun ihmiset näyttävät pyytävän vaunuista aika hurjia hintoja. Jos henkilö on itse maksanut vaunuista viime vuonna 700 euroa, niin tänä vuonna hän sitten pyytää vaunuista 500 euron hintaa. Onhan siinä 200 euron alennus, mutta jää ehkä huomaamatta että tänä vuonna noita samoja vaunuja myydään ihan uutena kaupassa 500 eurolla, viime vuoden mallia kun ovat. Eli ostanko käytetyt vai uudet samaan hintaan? Ehkä kuitenkin mieluummin uudet.

Mitä av:n väki maksaisi vuoden vanhoista " merkki" vaunuista?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta uutena on vaikkapa 800 EUR (esim. Hartanit) niin saattaisin hyvinkin maksaa niistä jopa 400-450 eur.

Vierailija
2/2 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse etsiessäni käytettyjä hyvä kuntoisia yhdistelmiä lapselleni niin hintapyynnöt mielestäni oli niin kovia, että oli pakko mennä kauppaan ostamaan uudet.

Sama juttu rattaiden kanssa...

Esim. Meillä just myytiin viime kesäkuussa ostetut Scooterit pois.. Maksoimme niistä 250 ¿ ja myin ne pois 80 ¿, koska ne tosiaan on käytetty ja kaupasta saa samanlaisia tarjouksella 200 ¿.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi