Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jos mies tekee " likaista" työtä, pitäisikö peseytyä työpaikalla vai vasta kotona?

Vierailija
10.02.2006 |

minun ukko tulee haisevana kotiin naama mustana. saattaa käydä asioillakin siinä ennen kotiin tuloa.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos työpaikkana sattuu olemaan vaikkapa mutainen pelto jossakin, taikka rakennustyömaa, niin harvoinpa sinne on suihkumahdollisuuksia järjestetty. Asioilla oli joskus munkin käytävä savisissa metallisaappaissa ja muovikypärä kainalossa, ja sitten kotona vasta pääsi suihkuun.

Vierailija
2/5 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee suihkuun heti, joten ei tarvitse kauan haistella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että harvoinpa mulla oli mukana edes kampaa taikka taskupeiliä tuollaisina " likaisina päivinä" - olisivat olleet aika hupaisia työhousujen reisitaskuissa - niin että kyllä kävi joskus niinkin, että olin käynyt kaupassa ja pankissa savet naamassa ja roiskeet hiukissa ja muutenkin kamalan näköisenä. Ei tuo minua koskaan haitannut.

Vierailija
4/5 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

n se säästäisi omia vesikustannuksia, jos kävisi muualla peseskelemässä itsensä...

Vierailija
5/5 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana töissä tehtaassa ja päivän jälkeen oli pakko käydä suihkussa. Kävin siis töissä suihkussa ja pyöräilin kotiin ja menin vielä tarvittaessa uudelleen suihkuun. Sauna vasta olikin upea juttu, kun oli ihohuokoset täynnä pölyä.