Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko annat joululahjarahaa aikuisille lapsillesi?

Vierailija

Tämä kysymys vain niille jotka rahaa antavat.

Kommentit (10)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänä vuonna varmaan 750 €/lapsi. 

Oho! Montako lasta?

Kaksi. Molemmat opiskelijoita eli heidän tulonsa ovat pienet.

Vierailija

N. 300/lärvi (lisäksi kyllä jotain käytännöllistä, mutta sitä et kysynyt). Lapset ovat opiskelijoita. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
N. 300/lärvi (lisäksi kyllä jotain käytännöllistä, mutta sitä et kysynyt). Lapset ovat opiskelijoita. 

Montako muuta lahja annat?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Montako muuta lahja annat?

Pari, yleensä jotain pientä käytännöllistä, mitä nyt ovat toivoneet. Yleensä ne ovat jotain kotiin liittyvää, lautasia, mukeja, pyyhkeitä, mitä ovat toivoneet. Nämä muut ovat sellaisia arvoltaan vähäisiä. Jos toive- tai tarvelistalla on jotain isompaa, rahalahja vaihdetaan siihen sitten. Toisella alkaa nyt oma rahatilanne olla jo aika hyvä, kun sai edullisen asunnon ja on säästäväinen, joten mietimme nyt tänä vuonna vähän tarkemmin. Miehen kanssa yhdessä nämä annamme. 

Vierailija

100e kummallekin, ja päälle ehkä vielä konvehtirasiat. Olen pitkäaikaistyötön, mutta lapsiin tahdon kerran vuodessa "panostaa".

Vierailija

Varakas isäni ääni antaa joka joulu 50€, olen ainoa lapsi. Noh, annan aina vastalahjaksi kyykkyviinipullon ja halvimman konvehtirasian minkä löydän, enkä ole köyhä itsekään 😄.

Vierailija

200 euroa olen nyt pyöritellyt mielessäni. Viime vuonna takia saada vähän enemmän. Ehkä siis 250,-. On työkyvyttömyyseläkkeellä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat