Tuttu pistää veljensä käyttämään askelmittariaan ja väittää askelmäärää omakseen, leuhkii Facebookissa :D

Vierailija

Veljensä harrastaa liikuntaa ja tämä tuttu itse käy kerran päivässä lenkillä.

Hän on lahjonut liikuntaa harrastavan pikkuveljensä käyttämään mittaria itsensä lisäksi. Sitten ottaa kuvia mittarin lukemasta, laittaa niitä faceen otsikoilla "Huh, taas tuli lenkkeiltyä, jalat ihan hyytelönä mutta voittajafiilis! :)))"

Ihan karsea myötähäpeä :D

Kommentit (7)

Vierailija

Käyhän jotkut naiset punttiksella vuosia ilman mitään tuloksia, jokainen voi arvata mitä se touhu sitten on. Joillekin enemmän imagojuttu tuo kuntoilu, mutta kukin tyylillään.

Vierailija

Askelmittariin saa askeleita heiluttemalla sitä edestakaisin...toissaalta jos se on esim. taskussa huonosti, ei askeleita kerry, siitäkin on kokemusta kun 5 km lenkillä olin ottanut tuhat askelta. Ei mulla niin pitkät jalat ole. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Käyhän jotkut naiset punttiksella vuosia ilman mitään tuloksia, jokainen voi arvata mitä se touhu sitten on. Joillekin enemmän imagojuttu tuo kuntoilu, mutta kukin tyylillään.

Miksi ei saisi salilla käydä ilman tavoitteita? Minulla on ainoa tavoite ylläpitää nykyistä kuntoa ja ehkäistä selkäsairauksia istumisen vastapainona. Teen sellaisilla painoilla, että tulee lämmin ja joskus hiki, mutta en laihduta enkä sen kummemmin tarvitse kroppaani mitään lisää.

Minulle salilla onkin tärkeämpää ohjatut rauhalliset tunnit, kuten pilates ja venyttely, mutta käyn laitteissakin joskus ihan huvikseni tai teen hauisliikkeitä painoilla. Bodypumpissa käyn tosin myös ja siinä haastan itseäni, muuten aika rauhallisesti otan. 

Vierailija

Mä kyllä ajattelisin että hän huijaa vain itseään ja se on hänen oma häpeänsä. En koe myötä häpeää tuon kaltaisista asioista ja muutenkin yritän pysytellä siitä erossa.

Vierailija

Koska olen hänen lenkkeilykaverinsa ja lenkkimme on 6km. Kerran häntä heidän eteisessä odottelin ja 16v veljensä kertoi minulle tästä, sanoi että käyttää sitä siksi kun siskonsa antaa rahaa siitä hyvästä.

Tuo on aika kallis merkki, en sitten tiedä eikö siihen heiluttamalla saa askelia.

ap

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat