Voisitko seurustella tämän bloggaajamiehen kanssa
http://static.ylilauta.org/files/np/orig/8nln6lc7/boys%20of%20lemp%C3%A…
Kuvassa vasemmanpuoleinen, tuo parrakas joka katsoo kameraan ja näyttää peukkua.
.
Kyseinen mies on 33-34-vuotias, täysin suomalainen ja pitää suosittua videoblogia youtubessa. Töissä kierrätyskeskuksessa. Ei ole lapsia eikä avioliittoa takana, mielellään kuitenkin perustaisi perheen ja sitoutuisi vakavasti.
Harrastuksina elokuvat, pyöräily, valokuvaaminen ja videon teko.
.
MITÄ MIELTÄ TÄMÄN ALOITUSVIESTIN ANTAMIEN TIETOJEN PERUSTEELLA?
Kommentit (32)
Ehkä deittipalsta toimii paremmin kumppanin löytämisessä kuin av.
Vierailija kirjoitti:
teitkö deitti-ilmoituksen itsestäsi
En :D mutta ettehän te tätä usko, lopputuloksen kannalta ihan sama vaikka väittäisinkin olevani aloitusviestin henkilö. Haluaisin saada vastauksia ja näyttää sitten tätä keskustelua yhdellä toisella keskustelupalstalla, mielenkiinnolla odotan :) t. ap
Hankala yhden viestin perusteella sanoa seurustelisinko vai en, mutta tapailla ainakin voisin ja katsoa mihin johtaa.
En voisi. Ei näytä kovin attractive
Tää oli typerin aloitus pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En :D mutta ettehän te tätä usko, lopputuloksen kannalta ihan sama vaikka väittäisinkin olevani aloitusviestin henkilö. Haluaisin saada vastauksia ja näyttää sitten tätä keskustelua yhdellä toisella keskustelupalstalla, mielenkiinnolla odotan :) t. ap
Kerro missä se toinen keskustelu on niin otetaan kantaa.
Jos hän nyppisi YKK:nsa. (Yhdistyneet KulmaKarvat)
yli 30v mies joka vloggaa :D ei kiitos
En pidä parrakkaista miehistä. Jos parran alta ei paljastuisi akneleukaa tai täysin leuatonta naamaa niin miksei.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä deittipalsta toimii paremmin kumppanin löytämisessä kuin av.
Mitä väliä vaikka vloggaaja tekisi deitti-ilmoituksen av:lle? Eikö tähän voi silti vastata asiallisesti?
Itse mielelläni tutustuisin tuollaiseen mieheen. Plussaa kun ei ole takana lapsia tai ex-vaimoja. Työpaikka ei ole kovin kunnianhimoinen, mutta mies taitaakin olla luovaa sorttia "taiteilija". Ja ainakin on jossain töissä...
Vloggaamisen takia en voisi seurustella, mä kuulun siihen ihmistyyppiin joka arvostaa omaa yksityisyyttään.
Jos kolahtaisi, niin totta kai. Näyttää kuvassa ainakin jossain määrin selväjärkiseltä (:D) ja luotettavalta kaverilta. Sen näköinen mies, että kun johonkun rakastuu, pitää siitä kyllä kanssa huolta.
Vierailija kirjoitti:
Jos kolahtaisi, niin totta kai. Näyttää kuvassa ainakin jossain määrin selväjärkiseltä (:D) ja luotettavalta kaverilta. Sen näköinen mies, että kun johonkun rakastuu, pitää siitä kyllä kanssa huolta.
Ihana kommentti!
No en katsonut linkkiä, mutta miksi ei. Kierrätyskeskuksessa töissä olevalla on varmasti jotain samoja arvoja kuin minulla eli se kierrättäminen ja uusiokäyttö. Toisaalta voisi olla, että minä, joka tarvitsen autoa työhön mennessäni olisin liian kerskakuluttaja tuolle miehelle. Itselleni yksityisyys on tärkeää, joten mies saisi ihan vapaasti vloggata, mutta minun kotiani, minun persoonaani, mitään, mikään liittyy minuun ei saisi tuodea esiin.
Vaikea sanoa netin välityksellä annetusta kuvasta synkkaako noin muuten. Kyllä hänet tapaisi mutta lopputuloksen näkisi vasta sitten kun tutustuisi että syntyykö kipinä vai ollaanko nyt ihan eri atmosfääreillä ilman kipinää.
Jos en olisi kuullut tyypistä aiemmin, voisin harkita seurustelevani muiden annettujen tietojen perusteella, mutta ulkonäkö ei viehätä tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos en olisi kuullut tyypistä aiemmin, voisin harkita seurustelevani muiden annettujen tietojen perusteella, mutta ulkonäkö ei viehätä tarpeeksi.
Tai siis en voisi edes muiden tietojen perusteella, koska en halua perustaa perhettä. (Mikäli tarkoitetaan perhettä johon kuuluu lapsia.)