Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jos sitten minakin...

10.02.2006 |

olen ekakertalainen teidan jutuissanne, vaikka sivuillenne kuulunkin; tytot ovat nyt 14,10,7 ja pian 3-vuotiaita...Yks' kysymys mulle tuli heti, toivottavasti ette loukkaannu, mutta onko kaikki 6 lasta omianne, siis ei uus' perheita? Eihan se mitaan tarkeeta ole, kunhan uteliasuuttani kyselen...

Mullakin mies olis ollu valmis viidennen hankkimiseen jo aikaa sitten; mina se olen sanonu paikkojen olevan ' lukossa' ja pysyy; eli en ollut(huom.)valmis enempiin lapsiin; minusta kun vanhin alkaa olla jo ' liian vanha' . Mitas mielta olette? Onks' 14-15 vuotta jarkky ikaero vanhimman ja nuorimmaisen valilla?

Paljon onnea vaan kaikille; lapset on ihanan kamalia!!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei minusta välttämättä. Minun ja nuorimman siskoni ikäero on 14v. ei olla hirveen läheisiä kyllä oltu, ku muutin kotoo jo 16v. pois, mutta nyt ku sisko on 14v. se hoitaa mun lapsia, ja pitää mua vähän niinku sellasena nuorena äitinä itselleen. Ei sillä äitini on 48v. että ei mikään vanha, mutta kuitenkii, se kyselee multa ihonhoitojuttuja, meikkijuttuja jne. Mun mielestä se on ihan kivaa ja niin varmaan siskostakin!!!

Vierailija
2/3 |
10.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se nyt ihan järkky ikäero ole, meillä lapset 17v, 10v ja 8v. Ja nyt neljäs toiveissa ja ehkäpä sitten kaveriksi heti perään vielä viides....

... ja ihan ydinperhe ollaan, naimisissa oltu kohta 18v.

Ystävällisin terveisin Minnilotta =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee ihan siinä missä lyhytkin ikäero. Tutuilta löytyy vielä pitempiäkin ikäeroja. Meillä esikoinen on 11v eikä meidän lapsiluku vielä ole täynnä (ainakaan toivottavasti). Toisaalta ymmärrän kyllä tuon mietinnän, tyttö on tosiaan nyt viidennellä luokalla koulussa ja on keskusteltu kaikista murrosikään kuuluvista asioista mm. kuukautisista. Välillä on sitten vähän outo ajatella että esikoinen tulee siihen ikään ja itse vielä vauvasta haaveilen. Just torstaina tuo esikoinen kiirehti vauhdilla kotiin 4h-kerhosta, ja kun ihmettelin kiirettä, sanoi että täytyy nähdä salkkarit. No ei meidän isommat ole noita salkkareita seurannu, kun joskus silloin tällöin jakson kattoneet, niin tietty sitten vähän hämmästelin että miksi sä sitä nyt haluat niin katsoa. Niin arvatkaas mitä sain vastaukseksi? No kun siinä on niin IHANA se Romeo. Siis kyllä tuli haiku olo. Meidän eka vauva on jo noin iso!

Niin ja kaikki lapset on tosiaan saman miehen kanssa. Yhdessä ollaan oltu jotain 16vuotta, luulisin. Eli ihan ydinperhe.

-Medison+5