Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies meni vaihtamaan autoon öljyjä ja nyt soitti,että on valuttanut väärät öljyt alas!

Vierailija

mitkähän öljyt se on valuttanut,mitä muita öljyjä siellä on kuin moottorinöljyt? vaihdelaatikon (on automaatti) mitkä muut?

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Varmaan vaihdeöljyt. Ei siellä muita öljyjä pitäisi olla. Tai sitten mies ei erota öljyä esim. jäähdytysnesteestä. Miksi noin kädetön edes yrittää tehdä itse? Miten hän meinasi käsitellä jäteöljyn ja vanhan suodattimen?

Vierailija

Ohjaustehostimen öljyt, sitten on tosiaan ihan vaihdelaatikon öljyt ja moottoriöljyt.
Jäähdytysneste ei ole öljyä.
Miten hitossa ne voi sekoittaa? Veikkaisin laatikkoöljyä, määrästähän sen paljolti erottaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
älkää kysykö mitä on sössinyt,meille tulee tästä vuosisadan riita,voi vittu

Miksi tuosta riita tulee? Miehesi meni vaihtamaan öljyjä, vaikka ei tiedä mitä tekee, ja mokasi. Mitä riitelemistä siinä on? Vai itsensäkö kanssa riitelee?

Vierailija

Jarrunesteet, vaihdeöljyt, moottorinöljy...hmm. Eikös miehes ottanut öljyjä talteen astiaan, kuten kuuluisi?!?
Siitä vaan kaataa ne sitten takaisin sinne mistä ne otti.
Jos taas kaatelette öljyjä maahan vastoin kaikkia suosituksia ja ohjeita niin ihan oikein teille!

Jos sinä ap ymmärrät asioista paremmin niin miksi et mennyt ja tehnyt itse? Eihän tuo nykyään olisi mitenkään outoa, että sen tekee nainen siinä missä mies imuroi?
Jos taas et ymmärrä niin mitä siitä huutamaan? Oletat, että miehesi tietää? Hän sentään yritti, sinä et.
Vai oletko sellainen pirttihirmu ettei sulle tohtinut sanoa, että ei ole taidoistaan aivan varma vaan otti riskin mieluummin yrittämällä?

On siinä vakka kantensa valinnut.

Vierailija

Siis eikö mies itse tiedä, mitkä öljyt sieltä tuli ulos?

Jos tietää, niin proppu kiinni ja uudet tilalle, eikö asia sillä hoidu?

Vierailija

Mistä se tajusi valuttaneensa väärät öljyt? Muita öljyjä ei autossa ole kuin vaihdelaatikko ja moottoriöljyt. Yleensä tyhjennysroput ovat tietämättömästä samankaltaisia, joten ne voisi sekoittaa keskenään. Öljyn tietää myös väristä, moottoriöljy on mustaa tai kellertävää kun taas automaattilaatikon öljy punaista. Jäähdytysnesteelle ei ole yleensä erillistä tyhjennysroppua selkeästi näkyvissä.

Vierailija

Ja seiska lisää, että eikö teillä ole rahaa ostaa uutta öljyä tilalle vai miksi kehität asiasta riidan?
Täysin älytöntä touhua enkä ihmettele miksi miehet eivät suhteissaan viihdy kauaa jos naiset tuollaisia ovat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Vuosisadan riita???????????? Vahingosta?

Olen todella iloinen, että en hameväen kanssa joudu elämään.

Jeesus sentään. Pitääkin jättää puhumatta siskolle seuraavat kolme vuotta, kun poltti luonani tehdessään ruokaa kattilan pohjaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Jeesus sentään. Pitääkin jättää puhumatta siskolle seuraavat kolme vuotta, kun poltti luonani tehdessään ruokaa kattilan pohjaan.

Aloittaja on palstan wt-aatelia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä se tajusi valuttaneensa väärät öljyt? Muita öljyjä ei autossa ole kuin vaihdelaatikko ja moottoriöljyt. Yleensä tyhjennysroput ovat tietämättömästä samankaltaisia, joten ne voisi sekoittaa keskenään. Öljyn tietää myös väristä, moottoriöljy on mustaa tai kellertävää kun taas automaattilaatikon öljy punaista. Jäähdytysnesteelle ei ole yleensä erillistä tyhjennysroppua selkeästi näkyvissä.

Älä viitsi päteä, jos et tiedä. Joissain autoissa on tosiaab myös peräöljyt ja ohjaustehostimessakin on öljyä. Laatikkoöljy ei ole aina punaista, täällä Suomessa toki pääsääntöisesti on. Aivan liian vanha laatikkoöljy ei muutenkaan ole enää punaista.
Hyvähän nekin toki on vaihtaa välillä. ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

On fiksua tunnistaa omat rajansa, eikä mennä tekemään sellaisia asioita mitä ei osaa.

Siskon pohjaan polttama ruoka on halpa korjata...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat