Mel Gibson menettää 425 miljoonaa vaimolle avioerossa
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2078268/Mel-Gibsons-loses-…
Tehdäänpä pieni matemaattinen lasku heidän avioliittonsa kulusta. 26 vuotta naimisissa. Oletetaan että he harrastivat seksiä 1-2 kertaa viikossa, ja keskimäärin 50 kertaa vuodessa.
26 vuotta x 50 panoa = 1300
425 000000$ / 1300 = 326 923$
Yksi pano maksoi siis 326 923 dollaria! Tämän takia iso Ei avioliitolle nykyajan naisen kanssa.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vaikka miten päin ajattelee niin onhan tuo ihan hervoton summa. Mahtaa gibsonia pikkasen nyppiä maksaa eksälle melkein puoli miljardia. Tuommoisessa tilanteessa ymmärtää jos raapasee vitutus kännin.
Saa ihan itteensä syyttää. Muna vei miestä.
Voi ressukkaa, jääkö sille itelleen vain puoli miljardia, kuinkahan se ressukka nyt pärjää. Kuoleeko nälkään kenties. Ei vain jaksa nämä monimiljonäärien ongelmat kiinnostaa, on itsellä ihan oikeitakin ongelmia mietittäväksi.
Naimisiin ei ole koskaan kannattanut mennä panemisen vuoksi, vaikka poraisi vaimoa pakaraan 24/7.
Gibsonille jäi vielä samanlainen summa itselleen. eiköhän kuuttakymppiä hipova äijä elä loppuikänsä tuolla summalla oikein mukavasti. Ja yhteisille lapsillehan ne ex-vaimon ja Melinkin rahat lopulta menevät, kun näistä aika jättää. No, Gibson teki sen venäläisen naisen kanssa vielä yhden lapsen, mutta kyllä muksulle varmasti riittää tuosta potista. Gibsonhan hakkasi tämän venakon ja on muutenkin sekoillut aika pahasti, etten kyllä häntä kohtaan tunne myötätuntoa. Hänelle kuitenkin jää aivan helvetisti rahaa edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka miten päin ajattelee niin onhan tuo ihan hervoton summa. Mahtaa gibsonia pikkasen nyppiä maksaa eksälle melkein puoli miljardia. Tuommoisessa tilanteessa ymmärtää jos raapasee vitutus kännin.
En mä sitä sääli. Niin paljon on sekoillut ja vielä hakannut naista. Mä pidän jokaista naisia lyövää raukkana paskiaisena. Silti vaikka päällään seisoisi niin yli 400 miljoonaa on ihan helvetin iso summa erosta. Vaikka tuosta ottaisi yhden nollan pois niin silti sillä eläisi leveästi.
Voi Jeesus näitä juttuja taas. Eiköhän vaimo ansaitse puolet perheen omaisuudesta siinä vaiheessa kun on ensin elättänyt nobody-miestään (vaimo parka, haksahti lompakkoloiseen), kasvattanut heidän 7 lastaan, pitänyt yhteistä taloutta yllä (ilmeisesti hallinnoinut varoja) ja kestänyt käsittääkseni aika paljon p*skaa vuosien varrella. Ketjun aloittaja tuskin olisi päivääkään pystynyt tekemään mitään tuollaista yhteisen hyvän eteen eikä siten luultavasti voi ymmärtää mitään siitä miten perhe yksikkönä toimii.
Vierailija kirjoitti:
Voi Jeesus näitä juttuja taas. Eiköhän vaimo ansaitse puolet perheen omaisuudesta siinä vaiheessa kun on ensin elättänyt nobody-miestään (vaimo parka, haksahti lompakkoloiseen), kasvattanut heidän 7 lastaan, pitänyt yhteistä taloutta yllä (ilmeisesti hallinnoinut varoja) ja kestänyt käsittääkseni aika paljon p*skaa vuosien varrella. Ketjun aloittaja tuskin olisi päivääkään pystynyt tekemään mitään tuollaista yhteisen hyvän eteen eikä siten luultavasti voi ymmärtää mitään siitä miten perhe yksikkönä toimii.
miljardööri nyrkkeilijän vaimo siis ansaitsee puolet miehen omaisuudesta erotessaan vaikka ei ole ottanut yhtään iskua vastaan ja auttamisen sijaan on nalkuttanut joka ilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä sitä sääli. Niin paljon on sekoillut ja vielä hakannut naista. Mä pidän jokaista naisia lyövää raukkana paskiaisena. Silti vaikka päällään seisoisi niin yli 400 miljoonaa on ihan helvetin iso summa erosta. Vaikka tuosta ottaisi yhden nollan pois niin silti sillä eläisi leveästi.
Loppujen lopuksi rahat menee lapsille.
Gibsoneilla oli ihan normaali ositus-Yhteinen, avioliiton aikana hankittu omaisuus pantiin puoliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti kun tuollaista summaa on jo vaikea tuhlata kokonaan. Ei silti enhän mä tiedä miten miljonäärit käyttää rahaa. Ei oo kokemusta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti kun tuollaista summaa on jo vaikea tuhlata kokonaan. Ei silti enhän mä tiedä miten miljonäärit käyttää rahaa. Ei oo kokemusta asiasta.
Eiköhän ne kuitenkin tuon ex-vaimon pussissa säily paremmin.