Selitys rintakipuihini - kyselin joskus

Vierailija

En löydä enää vanhoja viestejäni, kun olen siivonnut sivuhistoriankin.

Kyselin täällä joskus apua kun oli outoja rintakipuja ja sitten ihmettelin niiden lakanneen. Syynä oli harmiton, mutta vähän kiusallinen vaiva. Gastropiassa selvisi, että minulla kertyy jotain happoja jotka eivät poistu itsekseen ja toisena vaivana joku sulkijalihas palleassa ei sulkeudu kunnolla tjsp, nämä ovat kytköksissä toisiinsa. Eli kyseessä on harmiton vaiva, joka aiheuttaa niin vahvaa närästystä, että se tuntuu joskus voimakkaina rintakipuina. En ole vielä saanut virallisia tuloksia, joten ihan oikein en ehkä osaa selittää, mutta tuonne päin se oli. Kuvassa näkyi selvästi se happo, lääkäri näytti kuvan saman tien.

Lääkäri sanoi, että tämä oli kyllä aiheellista tutkia, koska samantyylisiä kipuja voi aiheuttaa jopa sydänvika tai tietyissä paikoissa olevat kasvaimet. Mutta kyselin tässä kk sitten, että mennäkkö tutkimuksiin, kun kipu on lakannut. Se oli ihan se vahvempi lääkitys,mikä siihen auttoi ja ruokavalion kanssa pitää myös olla tarkkana ja seurata, mikä ei sovi. Kiitos vielä silloin vastanneille.

Kommentit (5)

Vierailija

Mulla siis kyseessä oli todella voimakas närästys ja jos tuossa ei olisi löytynyt mitään, olisi sitten kai alettu tutkia sydäntä. Mutta ei ole oikein sydänoireita noin muuten. Sekä nuo voimakkaat närästyslääkkeet ovat auttaneet, ei tarvitse edes jatkuvasti syödä. 

Vierailija

Minulla aloitettiin sydäntutkimuksilla, mutta olen varmaan sinua vanhempi 54-vuotias, jatketaan gastoenterologian polilla. Närästyslääke on minullakin.

Terv. nro 1

Vierailija

Mie tein ton diagnoosin kanssa itselle.Välillä pahoja rintakipuja. No ei mikään ihme. Paljon kahvia tulee juotua, siihen päälle suklaat sun muut. Omenaa en kanssa siedä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mie tein ton diagnoosin kanssa itselle.Välillä pahoja rintakipuja. No ei mikään ihme. Paljon kahvia tulee juotua, siihen päälle suklaat sun muut. Omenaa en kanssa siedä.

Kahvia olen vähentänyt, ja tuo suklaa on paheena, ei omenaa, sappi voi myös oireilla.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat