En ymmärrä miksi kaveri nimittelee mu lyhyeksi? (Oon 165cm)

Seuraa 
Liittynyt10.9.2015

Istuttiin iltaa tossa ja yksi tyyppi kysyi ikäämme Kaveri sanoi" Annasta luulis että on Mua nuorempi koska on jonku 15cm mua lyhyempi. olen siis 165cm. Kaveri on jonku 173 ja sanoo olevansa 170 vaikka on selvästi lyhyempi!

Tuli tunne että haluaa vittuilla. Loukkaannuinko turhasta?

Sivut

Kommentit (40)

UUU
Seuraa 
Liittynyt13.11.2015

Hiukka outoa, mut kaikesta voi toki loukkaantua. Jos tunnet, et vittuili, niin voihan olla niin. Onko sillä väliä, kun pituus nyt harvemmin on itsetunnon mittari. Ihminen merkitsee enemmän kuin hänen pituus varmaan yleensä.

UUU
Seuraa 
Liittynyt13.11.2015

Mies 29v kirjoitti:
En ymmärrä. Siis kaveri on 173cm, sanoo olevansa 170cm ja on sitä selvästi lyhyempi? Kutistuu niin nopeasti että on nyt varmaan miinuspituinen?

-Mies 29v + 1v-

Nauran ihan hulluna tolle kommentille... maailmassa monta on ihmeellistä asiaa... ei saakutti sunkin kanssa... tosiaan kaveri kutistuu, niin että kohina käy :D ihan miinuksellekin vielä..

Vierailija

Oisit sanonut, että niin ja kyllähän mä muutenkin näytän nuoremmalta :) 165cm ei ole lyhyt, mutta on totta kai lyhyempi kuin 170cm pitkä, ja siinä mielessä ihan ymmärrettävää kommunikointia varsinkin läheisten ystävysten kesken (mitä tuskin olette).

Mutta Suomen naisten tilastollinen keskimitta oli ainakin jokunen vuosi sitten 165cm, joten ei se minun mielestä lyhyt ole. Lyhyt on 160cm tai alle. Itse olen 168cm, ja pitkäksi miellän yli 170cm naisen.

Vierailija

Mulla samanlainen tuttava joka on jotain 175cm ja haukkuu mua pätkäksi. Siihen vain totean olevani melko tarkalleen keskimittainen (166cm) ja että olen erittäin tyytyväinen pituuteeni, en haluaisikaan olla pitkä hongankolistaja. On esim ihan tutkittu juttu että lyhyet naiset pärjää paremmin parisuhdemarkkinoilla.

Sama tuttava sitten joskus valittaa mulle kuinka tuntee olonsa jättiläiseksi. Eli eipä taidakaan olla niin sinut pituutensa kanssa. Sori, ei tipu sympatiaa haukkujalle :)

Vierailija

165 cm minäkin. Lyhyet kokevat minut pitkäksi ja pitkät lyhyeksi. Harvoin koko asiasta on puhetta. 

Ei haittaa minua yhtään. Kukaan ei koskaan millään pahalla ole mitään sanonut. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla samanlainen tuttava joka on jotain 175cm ja haukkuu mua pätkäksi. Siihen vain totean olevani melko tarkalleen keskimittainen (166cm) ja että olen erittäin tyytyväinen pituuteeni, en haluaisikaan olla pitkä hongankolistaja. On esim ihan tutkittu juttu että lyhyet naiset pärjää paremmin parisuhdemarkkinoilla.

Sama tuttava sitten joskus valittaa mulle kuinka tuntee olonsa jättiläiseksi. Eli eipä taidakaan olla niin sinut pituutensa kanssa. Sori, ei tipu sympatiaa haukkujalle :)

Missä näihin tutkimuksiin voisi tutustua? Miten siinä on lyhyys määritelty. Tuskin väität tosissasi, että 150-senttisellä on paremmat "markkinat" kuin 170-senttisellä naisella. 

Ja mitä tarkoitat parisuhdemarkkinoilla.?.. mitataanko se miehen asemalla, koulutuksella, varallisuudella vai vaikkapa suhteen kestolla?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Missä näihin tutkimuksiin voisi tutustua? Miten siinä on lyhyys määritelty. Tuskin väität tosissasi, että 150-senttisellä on paremmat "markkinat" kuin 170-senttisellä naisella. 

Ja mitä tarkoitat parisuhdemarkkinoilla.?.. mitataanko se miehen asemalla, koulutuksella, varallisuudella vai vaikkapa suhteen kestolla?

Taskuvenuksia hakee miehet joilla on heikko itsetunto tai joilla on tarve olla pomona. Mitä parempi itsetunto miehellä sitä pidempiä naisia haikailevat.

Vierailija

Olen 177cm, ja mun kaikki naispuoliset kaverit ovat mua lyhyempiä. Eipä tuo ole tahtia haitannut. Joskus voin kaverille ottaa korkealta jonku tavaran tms..jos on tarve.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Radio Aallosta kuulin yli vuosi sitten, joten valitettavasti ei ole antaa sen tarkempaa lähdettä. Yleisesti ottaen pointti oli se, että keskimäärin tavallista pidemmillä naisilla ja tavallista lyhyemmillä miehillä on vaikeampaa löytää puoliso. Miehet kun kuitenkin usein hakevat itseään lyhyempää ja naiset pidempää puolisoa. Hupsuahan se on, mutta ei ihmisen toiminta aina ole loogista.

Kaktus
Seuraa 
Liittynyt10.9.2015

Miettikääpä miten paljon miehen lyhyys haittaa naisia. Yhtäpaljon pidempi nainen haittaa miehiä. Tosta tutkimuksesta siis. Jos nainen on 175cm osa miehistä karsiutuu jo pois.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Yrittää pilata sun itsetunnon tai jotain. Taitaa kaverilla olla oman ulkonäkönsä kanssa ongelmaa yms. Noi kannattaa puhaltaa toisesta siaään toisesta ulos ja faktahan on että oot normaali. Ei oo mielipide edes.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat