En ymmärrä miksi kaveri nimittelee mu lyhyeksi? (Oon 165cm)
Istuttiin iltaa tossa ja yksi tyyppi kysyi ikäämme Kaveri sanoi" Annasta luulis että on Mua nuorempi koska on jonku 15cm mua lyhyempi. olen siis 165cm. Kaveri on jonku 173 ja sanoo olevansa 170 vaikka on selvästi lyhyempi!
Tuli tunne että haluaa vittuilla. Loukkaannuinko turhasta?
Kommentit (40)
Tyhmät ei tajua tilastoja niin siksi ehkä luulee lyhyeksi? 165 on tosi normaali. Suurin osa on parisettiä sinne tänne.Pitäiskö kaverisi mennä optikolle?
Vierailija kirjoitti:
Eivät ehkä keksi muuta "hauskaa" sanottavaa? oletko pienikokoinen ja siro? jotkut ihmiset näyttää sentakia jotenkin "pieniltä"
Oon mä aika siro
- ap
Jotenkin tuntuu että halusipahan vain sua jotenkin kommentoida. . En tiiä kun ei tiedä sanojan motiivia.
No jos on itseen verrattuna lyhyt niin sitten on. Onko se nyt haukkumista? Ehkä sitä joskus itsekin havahtuu että toinen on niin paljon lyhyempi. Vastaavasti pitkä saa kuulla totemuksia pituudestaan, enkä sitäkään minään loukkauksena pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
No jos on itseen verrattuna lyhyt niin sitten on. Onko se nyt haukkumista? Ehkä sitä joskus itsekin havahtuu että toinen on niin paljon lyhyempi. Vastaavasti pitkä saa kuulla totemuksia pituudestaan, enkä sitäkään minään loukkauksena pitäisi.
niin mutta ihmettelen tota kommennttia, että olisin häntä 15cm lyhyempi vaikka eroa ei ole kuin se 6-8cm. Kukaan muu ei ole lyhyeksi luullut ennen siksi outoa.
Vierailija kirjoitti:
No ei se mikään erityinen kehukaan ole miksi siis sanoa mitään? Suomalaiset ei osaa käyttäytyä juhlissa. äitinpuolensuku on niin junttia et huhhuh jutut on kaikilla synttäreillä niin lapsellisia että hävettää (mies oli viimeksi mukana). Itse sanon ihmiselle kohteliaisuuksia jos ei ole niitä en sano mitään.
Onko kaverisi isompi muutenkin esim roteva? Jos itse olet vielä "lyhyyden" lisäksi siro niin saattaa tuntea itsensä isoksi ja on kateellinen..
Vierailija kirjoitti:
löyty tämmönen kuva koneelta missä näkyy kroppaa
-ap
No vau :) En yhtään ihmettele miksi kaveris on kateellinen, sulla näyttää olevan just sellainen naisellinen siro tiimalasivartalo, jota miehet naisella ihannoi ja naiset toisillaan kadehtii.
Tuossa on tutkimus jonka mukaan miesten ihannetyttöystävä on 165cm, 58kg ja omistaa c-kupin rinnat:
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288671838003.html?pos=mo…
Tirsk, mua aina naurattaa kun pari tyyppiä pitää itseään pitkänä ja usein siitä vouhottavat, ovat noin 170 cm pitkiä. Lisäksi kun ryhti on huono, niin ei kyllä näytä edes pituiseltaan. Pitkä nainen on yli 176 cm.
Vartalun malli ja paino vaikuttaa paljon mielikuvaan pituudesta. Ihmiset usein hämmästyvät, kun kerron olevani 170 cm pitkä, heidän mielestään minä olen pieni. Olen myös aika sirorakenteinen ja varsinkin ylävartalosta hoikka, niin että siitä kai mielikuva tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vartalun malli ja paino vaikuttaa paljon mielikuvaan pituudesta. Ihmiset usein hämmästyvät, kun kerron olevani 170 cm pitkä, heidän mielestään minä olen pieni. Olen myös aika sirorakenteinen ja varsinkin ylävartalosta hoikka, niin että siitä kai mielikuva tulee.
Siitä se varmaan tulee koska olen tosi monelta lähipiirin ihmiseltä kuullut että joku näyttää pieneltä ja "lyhyeltä" sen takia että on just siro. Lisäksi jos sirolla on ryhti vähän lysyssä niin mielikuvaa lisää sekin. Pituushan mitataan selkä suorana. Aina ei välttämättä seiso ryhdikkäänä.
Jos ei ole korkeaa älykkyyttä tai muuta niin on sentäs korkea pituus...
Tosi outo letkautus. Sitäpaitsi miten pituus vaikuttaisi ikään ellei ole tyyliin 140cm ja muodoton. Mummoni näyttää eläkeläiseltä vaikka äitini on pidempi..
Vierailija kirjoitti:
Muaki sanotaan aika usein pieneksi ja oon 167cm mutta oon aika hoikka ja hento. Eihän koskaan sanota et pitkä ja siro vaan pieni ja siro eli kyllä kai pienuus antaa lyhentävän vaikutelman.
Vierailija kirjoitti:
Tosi outo letkautus. Sitäpaitsi miten pituus vaikuttaisi ikään ellei ole tyyliin 140cm ja muodoton. Mummoni näyttää eläkeläiseltä vaikka äitini on pidempi..
Tota minäkin olen ihmetellyt
Vierailija kirjoitti:
löyty tämmönen kuva koneelta missä näkyy kroppaa
-ap
hyvä kroppa!
Vierailija kirjoitti:
No jos on itseen verrattuna lihava niin sitten on. Onko se nyt haukkumista? Sitä vaan itsekin joskus havahtuu kun istuu toisenvieressä miten toisen reidet on niin paljon isommat.
Eli siis miksi pitää kommentoida toisen kokoa? Jos jollain on paha akne niin saako siitä sanoa vaikka miten se ois toteamus?
Vierailija kirjoitti:
Tirsk, mua aina naurattaa kun pari tyyppiä pitää itseään pitkänä ja usein siitä vouhottavat, ovat noin 170 cm pitkiä. Lisäksi kun ryhti on huono, niin ei kyllä näytä edes pituiseltaan. Pitkä nainen on yli 176 cm.
Huomannut saman.. Moni 171-172cm pitää itseään niin kamalan pitkänä ja hokee aina miten on niin pitkä.
Eivät ehkä keksi muuta "hauskaa" sanottavaa? oletko pienikokoinen ja siro? jotkut ihmiset näyttää sentakia jotenkin "pieniltä"