Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haltijamainen nimi tytölle?

Vierailija

Laittakaas ehdotuksia. Esim. tyyliin Enya tai Eowen, mutta suomalaiseen suuhun sopivia.

Sivut

Kommentit (58)

Anastasia
Seuraa 
Liittynyt11.10.2015

Se on haltiamainen. Anteeksi pilkunnussinta. Laitan nimiä tulemaan, kuha tulee mieleen :p

Fae, Rose, Luna, Alora, Aurora, Nova, Fauna, Terra, Aurelie, Liliana, Stella, Jade, Luella, Auri, Selina, Evelyn, Vivian..

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

Vierailija

Kiva idea sinulla. Suomalaisilla haltijoilla on monesti joku luontonimi, johon on lisätty -tar loppuun. Luulen, että saat parempia vinkkejä joltakin larppaajalta.

Vierailija

milla magia

matami mimmi

aliisa on kyl noidan lapsen lapsi..

enelope.. vai miten kirjoitettiinkaan.. mikset katso tollasia ohjelmia saat niistä vihiä..?!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kiva idea sinulla. Suomalaisilla haltijoilla on monesti joku luontonimi, johon on lisätty -tar loppuun. Luulen, että saat parempia vinkkejä joltakin larppaajalta.

Tuuletar

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
milla magia

matami mimmi

aliisa on kyl noidan lapsen lapsi..

enelope.. vai miten kirjoitettiinkaan.. mikset katso tollasia ohjelmia saat niistä vihiä..?!

Mulla on eneloopit kamerassa.

Vierailija

Anastasia kirjoitti:
Se on haltiamainen. Anteeksi pilkunnussinta. Laitan nimiä tulemaan, kuha tulee mieleen :p

Ihan rauhassa, mutta sen voi kirjoittaa kummin vaan. Eli kun lähtee viilaamaan, niin kannattaa tsekata faktat.

Mutta itse aiheeseen! Vendela. Olisin antanut meidän tytölle, jos oisin saanut miehen ylipuhuttua. ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat