Haltijamainen nimi tytölle?
Laittakaas ehdotuksia. Esim. tyyliin Enya tai Eowen, mutta suomalaiseen suuhun sopivia.
Kommentit (76)
Taikatuuli tai Taika-Tuuli. Jotenkin maaginen. Itse ainakin nimeäisin tyttäreni näin, jos sellaisen joskus saan. :)
Se on haltiamainen. Anteeksi pilkunnussinta. Laitan nimiä tulemaan, kuha tulee mieleen :p
Fae, Rose, Luna, Alora, Aurora, Nova, Fauna, Terra, Aurelie, Liliana, Stella, Jade, Luella, Auri, Selina, Evelyn, Vivian..
Kiva idea sinulla. Suomalaisilla haltijoilla on monesti joku luontonimi, johon on lisätty -tar loppuun. Luulen, että saat parempia vinkkejä joltakin larppaajalta.
milla magia
matami mimmi
aliisa on kyl noidan lapsen lapsi..
enelope.. vai miten kirjoitettiinkaan.. mikset katso tollasia ohjelmia saat niistä vihiä..?!
Kyllä se on haltija. Vertaa vaikka vartia/vartija.
Vierailija kirjoitti:
Kiva idea sinulla. Suomalaisilla haltijoilla on monesti joku luontonimi, johon on lisätty -tar loppuun. Luulen, että saat parempia vinkkejä joltakin larppaajalta.
Tuuletar
Vierailija kirjoitti:
milla magia
matami mimmi
aliisa on kyl noidan lapsen lapsi..
enelope.. vai miten kirjoitettiinkaan.. mikset katso tollasia ohjelmia saat niistä vihiä..?!
Mulla on eneloopit kamerassa.
Anastasia kirjoitti:
Se on haltiamainen. Anteeksi pilkunnussinta. Laitan nimiä tulemaan, kuha tulee mieleen :p
Ihan rauhassa, mutta sen voi kirjoittaa kummin vaan. Eli kun lähtee viilaamaan, niin kannattaa tsekata faktat.
Mutta itse aiheeseen! Vendela. Olisin antanut meidän tytölle, jos oisin saanut miehen ylipuhuttua. ;)
Mulle tuli heti otsikon nähtyäni EOWYN. Ja siinähän se oli sullakin. Vaikka eihän Eowyn ole haltia...
No suomalaisia: Kuutar, Ilmatar, Päivikki
Alva, haltia ruotsiksi.