Miten te ahdistuneisuushäiriöiset voitta tälläisinä aikoina?

Vierailija

Kun tapahtuu paljon pahaa? Vai tapahtuuko sitä enemmän kuin ennen?

Minä sain opamax reseptin, tarvittaessa ahdistuneisuuteen. En tiedä haenko lääkkeitä ja käytänkö. Aloitan kohta psykoterapian.

Sivut

Kommentit (33)

Vierailija

Minun rauhani tulee Jumalalta. Uskon Jeesukseen Kristukseen. Hän on Rauhan Ruhtinas, Tie, Totuus ja Elämä.

Onko sinulla ap Raamattu?

Vierailija

En tiedä tapahtuuko pahaa enemmän kuin ennen, mutta aistin kaikkialla huonon ja toivottoman ilmapiirin. Olen aika lamaantunut ja pysähtynyt, entistä enemmän eristäytynyt kotiini. Ei ole ollut pitkään aikaan ruokahalua ja nukun huonosti.

Vierailija

Ei maailmassa sen enempää pahaa tapahdu kuin ennenkään. Uutisointi vain sattuu antamaan semmoisen kuvan. Ota Opamox jos joskus ihan hirveästi ahdistaa, kunhan ei jatkuvasti popsi, niistä tulee vähän liiankin kevyt olo.

Vierailija

Ahdistus on mulla lähtöisin oman elämän ongelmista. Koventunut ilmapiiri ei helpota sitä, mutta suoraa vaikutusta mun oloon uutisilla ei ole. Kun olen enemmän ahdistunut, en seuraa uutisia ollenkaan, muulloinkin valikoiden. Vältän esimerkiksi tämänhetkisen hallituksen kaikkien ministereiden kaikkia kommentteja. Kanava vaihtuu heti, jos Sipilän naama välähtää ruudussa.

Joten siis kyllä mua varmaan ahdistaa vähän enemmän, mutta lähinnä tämä ilmapiiri, että kaikkien pitää olla innovatiivisia ja tuottavia ja ahkeria ja huippuhöpöhöpöjä.

Vierailija

En nuku, vireystila päällä kunnes normaalitila palaa. Uni ei vaan tuu, eikä väsytä. Aivot ja kroppa stressitilassa. Nyt äitiyslomalla oon onneksi pärjännyt ilman lääkkeitä, pahoja ahdistuskohtauksia on ollut vähän ja rauhallinen kotielämä on auttanut selviämään niistäkin.

Roadwalker
Seuraa 
Liittynyt31.10.2015

Kai tiedät, että nuo lääkkeet ovat vain suurien lääkefirmojen bisnestä, joita määrätään lähes jokaiselle potilaalle ja aiheuttavat vakavaa riippuvuutta? Huumaavat, aihuettavat voimakasta riippuvuuta (eli olet loppuikäsi koukussa lääketehtaan tuotteisiin) ja muuttavat persoonaasi. Tietysti myös lääkejäämät kertyvät elimistöösi ja kuormittavat maksaasi, munuaisiasi ja muuta elimistöäsi.

Vierailija

No mikäs tässä oikeestaan. Lääkitys on kohillaan ja se on auttanu paljon. Ihan samalla tavalla on ahdistanut aiemminkin. Ei tämä nykytilanne oikeasti ole yhtään pahempi kuin koskaan aikaisemmin, uutisointi ja paniikin luominen nyt jostain syystä sattuu olemaan tämän hetken muoti-ilmiö.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Heräsin just ahdistukseen. Nukahdin rintakipuun ja kyyneliin. Yöllä näin painajaista. Haaveilen vaan humalasta tai pois nukkumisesta.

Puolen tunnin päästä saa olutta. Hae olutta tai siideriä, ja juo itsesi kunnon humalaan.

Vierailija

Mulla auttaa elämäntavat. En vaan voi aina elää niinkuin mukavimmalta tuntuisi, koska pää ei kestä.

Rutiineihin kuuluu tunnin kävelyt koiran kanssa päivittäin, kunnon hikilenkki tai punttitreeni pari kertaa viikossa, kasvispitoinen ruokavalio jossa paljon kasviksia, kalaa ja pähkinöitä, vähän punaista lihaa ja nopeita hiilareita, vähän alkoholia, ei tupakkaa, paljon seksiä, beetasalpaaja, kirkasvalolamppu ja 9 tunnin yöunet. Varsinkin hikiliikunta, seksi, kirkasvalo ja beetasalpaaja on sellaisia että tulisko mistään mitään ilman, tuskin. 

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat