Kokemuksia genitaaliläväreistä?

Vierailija

Itsellä tai kumppanilla, millaisia?

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Mulla on vertikaalinen clithood -lävistys. Otin sen n. 5 vuotta sitten.
Pidän koruna pientä banaanikorua jossa on päissä pienet timantit.

Minun ja mieheni mielestä oikein soma.

N23

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehelläni Prince Albert. Suhtauduin aluksi varauksella, mutta miehen pohtiessä ääneen siitä luopumista, vastustin jyrkästi :D

Joo, ei PA:sta ole keneltäkään huonoa palautetta tullut. Saattaa kyllä vähän kolista hampaisiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

N23

Minulla myös ollut jo 8 vuotta. Aina olen kehuja saanut kun sen on joku päässyt näkemään. Itse myös pidän korusta paljon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni Prince Albert. Suhtauduin aluksi varauksella, mutta miehen pohtiessä ääneen siitä luopumista, vastustin jyrkästi :D

Joo, ei PA:sta ole keneltäkään huonoa palautetta tullut. Saattaa kyllä vähän kolista hampaisiin.

Mulla kanssa 5mm paksu PA ja alkuhämmennyksen jälkeen ei ole nurinoita voihkinan läpi kuulunut :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

N23

Sattuipa erään kerran niin, että kielikoruni onnistui takertumaan silloisen tyttöystävän clithoodiin. Oli hankala nauraa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mulla kanssa 5mm paksu PA ja alkuhämmennyksen jälkeen ei ole nurinoita voihkinan läpi kuulunut :)

Itseäni kiinnostaa kovastikin toi PA , mutta kerro oliko kovinkin kivulias ottaa, ja miten nopeasti paranee?

Vierailija

Aikoinaan oli christina, tykkäsin tosi paljon. Ottaminen ei sattunut ja näytti omaan ja miehen silmään tosi kivalta. Otin kuitenkin pois, kun karvojen ajelu ympäriltä ja päältä oli todella hankalaa, enkä kokeiluista huolimatta löytänyt muutakaan sopivaa vaihtoehtoa karvojen poistamiseen :/

Vierailija

Miehellä oli prinssi albert. En tykännyt yhtään, oli jotenkin tosi turha :D ei ollut haittaa eikä kyllä mitään iloakaan, edes katsella :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Itseäni kiinnostaa kovastikin toi PA , mutta kerro oliko kovinkin kivulias ottaa, ja miten nopeasti paranee?

Ajatuksen tasolla pahempi kuin käytännössä. Ei se neula kovin pahasti nipistänyt. Jos otat, ota kerralla niin iso reikä kuin neulavalikoima antaa myöten. Paranemisaikaa en enää muista, mutta tekijältä saanee ohjeistusta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ottamistani lävistyksistä kivuttomimmasta päästä. Nopea myös paranemaan. Vertailun vuoksi nännit vihlaisivat ikävämmin ja kesti lähes vuoden parantua. Jälkimmäistenkin ottoon liittyvä kipu pienempi kuin varpaan tahattomasta potkaisemisesta pöydän jalkaan.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat