Miksi krapula pahenee vanhetessa?

Vierailija

Miks mulla kestää krapulan jälkioireet vähintään kaksi päivää ja unettomat yöt vielä bonarina? Juon siis todella harvoin, mut silloin kun otan niin otan reippaasti viinaa muutaman tunnin aikana. Vähempi ei mene päähän kun on sen verran hyvä kunto ja maksa terve. Parikymppisenä ei meno tuntunut missään. Ei ole sen arvoista kärsiä kaksi päivää muutaman tunnin ryyppäämisen jälkeen. Alkoholi on vielä pahan makuista ja mitään muita aineita en ole kiinnostunut käyttämään.

Kommentit (7)

Vierailija

Sama vika täällä. Hyvin kyllä rajoittaa satunnaista yhden illan dokailua, kun darra kestää kolme päivää.

t. edellisen kerran kännissä puoli vuotta sitten

Vierailija

edelliseen jatkoa: kokeilisin kyllä kannabista, jos se olisi laillista. Miltään Kukka-Makelta en lähde sitä kuitenkaan mistään räkälästä ostamaan.

Vierailija

Ei ollenkaan--> alle 25v

Kamalat krapulat---> 25-40v

Lievemmät krapulat ---> yli 40v

Noi nyt on noin lukuja.

En tiedä miksi, mutta noin on minulla mennyt. Nyt ikä 44v ja en pahemmin kärsi kovista kankkusista, ehkä tulee juotua hillitymmin kun nuorena, mutta kunnon kännit kumminkin. Alkoholia olen käyttänyt koko ikäni saman verran eli 1-2krt./kuukaudessa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
edelliseen jatkoa: kokeilisin kyllä kannabista, jos se olisi laillista. Miltään Kukka-Makelta en lähde sitä kuitenkaan mistään räkälästä ostamaan.

'Tutulta tai tutun tutulta ja jos poliisi sattuu kysymään niin tuntemattomalta.

Kannabis pitäs laillistaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

'Tutulta tai tutun tutulta ja jos poliisi sattuu kysymään niin tuntemattomalta.

Kannabis pitäs laillistaa.

Niinpä. Jos sen krapulan on sattunut hommaamaan niin kannabiksella se lähtee vartissa. Sillä itellään sitä krapulaa ei tule. Ehdottomasti pitää laillistaa että voi nauttia ilman seurauksia.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat