Postipaketin lähetys

Vierailija

Olen varmaan vähän tynnyrissä kasvanut, kun minulla ei ole harmainta haisuakaan postipaketin lähetyksestä. Itse olen aina vain vastaanottanut verkkokaupoista ja facekirpuilta tehtyjä ostoksia. Nyt olen itse myyjä ja pitäisi lähettää vaatteita, eli pehmeää pakettia. Postista ilmeisesti saa ostettua paketteja, joihin tavarat voi pakata. En löytänyt mistään hintatietoja ja lähin posti on niin kaukana, etten viitsisi mennä vain hintoja kyselemään. Onko kellään käryä hintatasosta? Melko pieni paketti kyseessä, pari paitaa ja housut.

Entä voiko pihistellä ja pakata vaatteet vaikka Seppälän muovikassiin, jonka teippaa tarvittaessa jesarilla umpeen? :D

Kommentit (4)

Vierailija

Postissa myydään laatikoita. Itse olen lähettänyt myös muovikassissa, teipillä paketoituna. Postipakettin maksaa 7,90 e. Kirjeenä menee tosi pienet (alle 3 cm) paksut tavarat.

Vierailija

no nykyään menee aina pakettimaksu koska maksikirjeitä ei enää ole. Joten pienin summa on 7.90e tavallisessa postissa. Ei auta vaikka olis kuin pieni paketti. Jos ei kirjeenä menen, niin sit pakettina suoraan.

Vierailija

Kiitos paljon vastauksista! :) Tuon maksikirjeen lopetuksen muistinkin, harmi koska nämä olisivat ehkä menneet jopa sillä. Taidan siis pihistellä ja pakata muovikassiin ja vaikka sanomalehtiä turvaksi ympärille.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat