Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Leivän jättäminen pois ruokavaliosta ei laihduta

Vierailija

Jotkut sanovat laihtuneensa, kun ovat lopettaneet leivän syönnin. Eivät kuitenkaan ole ottaneet huomioon niitä rasvoja, juustoja ja makkaroita siinä leivän päällä. Niissähän ne kalorit on.

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No ei laihdutakaan, testattu on. Pari vuotta ilman leipää ja lihoin 10kg.

Taisit muuttaa ruokavaliotasi muutenkin kuin vain jättämällä leivän pois?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei laihdutakaan, testattu on. Pari vuotta ilman leipää ja lihoin 10kg.

Taisit muuttaa ruokavaliotasi muutenkin kuin vain jättämällä leivän pois?

Joo lisäsin rasvaa. Ennen söin vähärasvaisesti. Runsas rasvan syöminen ei vaan näy sopivan mulle, heti alkaa kertyä kiloja

Vierailija

Riippuu ihmisestä. Itsellä leipä ja vehnäinen pulla turvottaa ja lihottaa. En käytä leivän päällä mitään rasvoja, makkaroita tai leikkeleitä. Ainoastaan juustoa ohuen viipaleen. Ja aina kun haluan laihtua pari - kolme kiloa, jätän leivän pois ja laihdun. Paha vain että olen pullahiiri ja tykkään leivästä, joten aina tulee muutaman kuukauden jälkeen aloitettua leivän syönti uudelleen. Toki jotkut lastaa leivän päälle lisukkeita enemmän kuin tarpeeksi, mutta niin kuin sanoin, riippuu ihmisestä.

Vierailija

Sehän se pointti on, kuka ihme syö leipää sellasenaan. Itse ainakin laihtuisin jos päättäisi n leivän jättää pois, koska nimenomaan syön monta palaa päivässä jos sitä on ja päälle paaaaljon margista ja ehkä juustoa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kumma kun mä en liho vaikka syön leipää ja hyvin vähän rasvaa.

En minäkään, vaikka syön paljon leipää ja voita.

Vierailija

Käyttäjä14 kirjoitti:
Rasva ei lihota. Vehnä ja hiilarit lihottaa. Kalorit voit unohtaa, kyse on kemiasta.

Täähän se ois vaan ei perille mene ja aina jaksetaan valittaa kun ei tulosta tule... Mut kun ei se mammat auta jos vedätte leivän sijaan pullaa. Tai karkkia. Tai vanukasta. Nyt faktat kuntoon.

Vierailija

Käyttäjä14 kirjoitti:
Rasva ei lihota. Vehnä ja hiilarit lihottaa. Kalorit voit unohtaa, kyse on kemiasta.

Olen tarjonnut monelle karpille aikoinaan vetoa: jos he syövät paketillisen voita päivässä puolen vuoden ajan lihomatta, maksan heille 200 euroa. Kumma kyllä yksikään rasvojen nimeen vannonut ei uskaltanut tarttua vetooni. Eikä tosin kukaan enää karppaa :D

Vierailija

Mulla lähti paino laskuun kun en enää syönyt leipää. Enkä tosiaan jättänyt niitä päällisiä syömättä.

Vierailija

No ei varmasti, jos lisää muita. Mutta hiilareissa on kaloreitakin aika runsaasti. Ei sen leivän tilalle pidä lisätä suuria määriä juustoja. 

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat