Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Leivän jättäminen pois ruokavaliosta ei laihduta

Vierailija
14.11.2015 |

Jotkut sanovat laihtuneensa, kun ovat lopettaneet leivän syönnin. Eivät kuitenkaan ole ottaneet huomioon niitä rasvoja, juustoja ja makkaroita siinä leivän päällä. Niissähän ne kalorit on.

Kommentit (19)

1/19 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasva ei lihota. Vehnä ja hiilarit lihottaa. Kalorit voit unohtaa, kyse on kemiasta.

Vierailija
2/19 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei laihdutakaan, testattu on. Pari vuotta ilman leipää ja lihoin 10kg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei syö leipää, niin eihän niitä päällysiä tarvitse jättää syömättä. Eihän ne ole leipää.

Vierailija
4/19 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisit muuttaa ruokavaliotasi muutenkin kuin vain jättämällä leivän pois?

Vierailija
5/19 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisit muuttaa ruokavaliotasi muutenkin kuin vain jättämällä leivän pois?

Joo lisäsin rasvaa. Ennen söin vähärasvaisesti. Runsas rasvan syöminen ei vaan näy sopivan mulle, heti alkaa kertyä kiloja

Vierailija
6/19 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö leipää, mutta kyllä mä ne juustot ja makkarat syön.

Vierailija
7/19 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihmisestä. Itsellä leipä ja vehnäinen pulla turvottaa ja lihottaa. En käytä leivän päällä mitään rasvoja, makkaroita tai leikkeleitä. Ainoastaan juustoa ohuen viipaleen. Ja aina kun haluan laihtua pari - kolme kiloa, jätän leivän pois ja laihdun. Paha vain että olen pullahiiri ja tykkään leivästä, joten aina tulee muutaman kuukauden jälkeen aloitettua leivän syönti uudelleen. Toki jotkut lastaa leivän päälle lisukkeita enemmän kuin tarpeeksi, mutta niin kuin sanoin, riippuu ihmisestä.

Vierailija
8/19 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän se pointti on, kuka ihme syö leipää sellasenaan. Itse ainakin laihtuisin jos päättäisi n leivän jättää pois, koska nimenomaan syön monta palaa päivässä jos sitä on ja päälle paaaaljon margista ja ehkä juustoa.

Vierailija
9/19 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun mä en liho vaikka syön leipää ja hyvin vähän rasvaa.

Vierailija
10/19 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma kun mä en liho vaikka syön leipää ja hyvin vähän rasvaa.

En minäkään, vaikka syön paljon leipää ja voita.

Vierailija
11/19 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön leipää ja pullaa ja karkkia, mutta en liho.

Vierailija
12/19 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä14 kirjoitti:

Rasva ei lihota. Vehnä ja hiilarit lihottaa. Kalorit voit unohtaa, kyse on kemiasta.

Täähän se ois vaan ei perille mene ja aina jaksetaan valittaa kun ei tulosta tule... Mut kun ei se mammat auta jos vedätte leivän sijaan pullaa. Tai karkkia. Tai vanukasta. Nyt faktat kuntoon.

Vierailija
13/19 |
14.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä14 kirjoitti:

Olen tarjonnut monelle karpille aikoinaan vetoa: jos he syövät paketillisen voita päivässä puolen vuoden ajan lihomatta, maksan heille 200 euroa. Kumma kyllä yksikään rasvojen nimeen vannonut ei uskaltanut tarttua vetooni. Eikä tosin kukaan enää karppaa :D

Vierailija
14/19 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti paino laskuun kun en enää syönyt leipää. Enkä tosiaan jättänyt niitä päällisiä syömättä.

Vierailija
15/19 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varmasti, jos lisää muita. Mutta hiilareissa on kaloreitakin aika runsaasti. Ei sen leivän tilalle pidä lisätä suuria määriä juustoja. 

Vierailija
16/19 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä14 kirjoitti:

Olen tarjonnut monelle karpille aikoinaan vetoa: jos he syövät paketillisen voita päivässä puolen vuoden ajan lihomatta, maksan heille 200 euroa. Kumma kyllä yksikään rasvojen nimeen vannonut ei uskaltanut tarttua vetooni. Eikä tosin kukaan enää karppaa :D

En yhtään ihmettele. Haluaisitko itse syödä paketillisen voita päivässä puolen vuoden ajan?

Vierailija
17/19 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon laihtunut 25 kiloa ja oon jättänyt lounaalla leivät syömättä, se on yksi mun konsteista. Lounasleivällä ei ole ollut päällisiä. Nykyään syön yhden ruisleivän palan päivässä.

Vierailija
18/19 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei varmasti, jos lisää muita. Mutta hiilareissa on kaloreitakin aika runsaasti. Ei sen leivän tilalle pidä lisätä suuria määriä juustoja. 

Ei tietenkään pidä lisätä juustoa, vaan syödä sen verran kuin ennen leivän kanssa.

Vierailija
19/19 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä14 kirjoitti:

Juuri näin. Kaloriteoria on huijausta. Se, miten elimistö käyttää saamansa ravinnon perustuu puhtaasti kemiaan.

Ihminen ei tarvitse leipää mihinkään. Sitä on aikoinaan alettu valmistaa köyhinä puutteen aikoina saadakseen jotain vatsan täytettä pitämään nälkää loitolla. Leivän sisältämä gluteeni aiheuttaa monille ihmisille vatsavaivoja, joiden syyllistä he etsivät muualta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi