Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naiset ovat usein kateellisia kun joku toinen nainen saa ihailua miehiltä?

Vierailija

Eivätkö he itse saa huomiota ja ihailua? Jos saisivat heitä tuskin haittaisi jos joku muu saa. Minua ihaillaan usein ja tullaan iskemään, ja minusta on hauska seurata vierestä jos jotakuta toista naista vilkuillaan ihastuneena. Huomaan herkästi kun joku mies on iskenyt silmänsä johonkin naiseen.
Miksi naiset ovat niin kateellisia kun toinen nainen on ihastuttava jonkun miehen mielestä? Ihan älytöntä kilpailemista siitä kuka nyt on toista sexympi ja kauniimpi. Minä en ainakaan pidä enkä edes haluaisi pitää itseäni niin kauniina ettei minua kauniimpaa olisi. Minua kauniimpia on miljoonia. Olen oikeastaan ihan tavallinen, en mitenkään ihmeellinen. Silti minusta ja ulkonäöstäni pidetään. Ihmisen ajatusmaailma ja näkemys itsestä näkyy ulospäin.
Kehittäkää mieltänne.

Sivut

Kommentit (59)

Vierailija

Tiivistelmä: minua ihaillaan ja minusta on kiva, kun toisia ihaillaan, mutta ne, joita ei ihailla, ovat kateellisia, mutta jos heitä ihailtaisiin, he eivät olisi kateellisia. (P.S. Minä kuuluun niihin, joita ihaillaan, vaikka olenkin ihan tavallinen.)

Ah sitä teini-ikää!

Vierailija

Kuule, sä vaan luulet että muut on kateellisia...mulle on ihan samantekevää ihaillaanko muita naisia vai ei kunhan eivät lähesty minua...

Vierailija

Mäkin saan paljon huomiota miehiltä, mutta en ole kyllä huomannut muiden naisten olevan mitenkään kateellisia siitä. Miten se kateellisuus sun mielestä ilmenee?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tiivistelmä: minua ihaillaan ja minusta on kiva, kun toisia ihaillaan, mutta ne, joita ei ihailla, ovat kateellisia, mutta jos heitä ihailtaisiin, he eivät olisi kateellisia. (P.S. Minä kuuluun niihin, joita ihaillaan, vaikka olenkin ihan tavallinen.)

Ah sitä teini-ikää!

En minä mitään väittänyt vaan kysyin teiltä. Mutta en ole yhtään yllättynyt millaisen vastaanoton tämäntyyppinen aloitus saa. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No kun yks toinen nainen vei mun miehen 18 vuoden jälkeen, niin oon mä vihanen, mut en kade!

Tuli vaan ja otti? Tossu mies, jouti mennä ;D

Vierailija

Joitakin ihaillaan( 'kadehditaan' )vielä vanhempanakin, jos ovat säilyneet suht sorjina,ovat noin muuten nuorekkaita ja vieläpä aika kauniitakin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mäkin saan paljon huomiota miehiltä, mutta en ole kyllä huomannut muiden naisten olevan mitenkään kateellisia siitä. Miten se kateellisuus sun mielestä ilmenee?

Lähinnä vähättelynä. "Miks se sua kattois, luuletko olevas hyvännäköinen, luuletko että oot ainoo maailmassa joka saa huomiota?" Yms. Tällaisia kommentteja olen saanut. Ap

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat