HD5 Tikkurila kokemuksia?

Vierailija

Hei,

Harkitsen ripsienpidennyksiä ja kuulin että Tikkurilan HD5:ssa on edulliset hinnat. Onko kokemuksia? Kannattaako mennä?

Sivut

Kommentit (18)

Surullinen saamansa

Ei kannata mennä! :( Aika Karsee paikka ..lähes tulkoon vain Vietnamin kielinen palvelu, TODELLA HUONO LAATU ja varaudu että ainakin 3henkilöä tulee tekee vuoron perään ja kaikilla vähän "omanlaisensa tyyli"... Mut toi mesta pitää kokee jos haluu nähdä mitä on umpi surkee laatu :(

helmi

Itse kävin siellä laittamassa geelikynnet, enkä ole tyytyväinen. Tekijänä vietnamilainen mies, eikä kommunikointi hänen kanssaan kovin helppoa ollut. Hoito aloitettiin myöhässä. Kiireellä ja hyvin huolimattomasti teki. Paineli omilla likaisilla kynsillään ihoani, eikä viiloja ja muita välineitä desifioitu lainkaan. En saanut sellaisia kynsiä, jotka olisin halunnut. Kynnet ovat viilattu vinoon, eikä kynsilakan kuivumista odotettu tarpeeksi kauaa ja nyt lakat kynsissäni ovat rullalla. Kesken hoidon alkoi keskustelemaan kynsien hinnasta ja sanoi kalliimpaa hintaa kuin netissä luki. En enää toistakertaa tuohon liikkeeseen mene.
Tikkurilassa oleva Solarium studio Sunlight tekee huolellisesti todella kauniita ja kestäviä kynsiä. Jatkossa käyn siellä, vaikka on hieman kalliimpi kuin HD5.

Helmi

Unohdin lisätä edelliseen viestiin että, minulla on myös kokemusta Tikkurilan solarium studio sunlightin ripsistä. Sieltä saa kestävät ja kauniit ripset. Minun vakio paikka!

Vierailija

Helmi kirjoitti:
Unohdin lisätä edelliseen viestiin että, minulla on myös kokemusta Tikkurilan solarium studio sunlightin ripsistä. Sieltä saa kestävät ja kauniit ripset. Minun vakio paikka!

Sä valehtelet. Tekoripset eivät ole kauniit.

Vierailija

Joo o, olisi varmaan pitänyt käydä lukemassa vähän muiden kokemuksista ennen tuohon liikkeeseen menemistä. En olisi muuten mennyt, mutta vakipaikkaani ei ollut enää aikoja näin lyhyellä varoitusajalla ja kynnet olivat kasvaneet valtavasti. Menin hakemaan geelilakkausta ja sain todella juosten kusten tehdyt, haperot kynnet, jotka oli viilattu/hiottu todella ohuiksi ja ihan miten sattuu. Edes kynsinauhojen työntö ei kuulunut palveluun. Tekijänä oli aasialainen mies, joka ei valitettavasti puhunut/ymmärtänyt suomea juuri lainkaan. Hinta oli toki vain 30€, mutta lähes samalla hinnalla saa muualta huomattavasti parempaa palvelua. En suosittele kenellekään.

Vierailija

Mielestäni liikkeessä on hyvä palvelu, kaikki työntekijät ovat todella ystävällisiä. Olen saanut haluamani lopputuloksen joka kerralla...:) Jos yksi työntekijä ei ymmärtänyt, toinen tuli auttamaan kommunikoinnissa ja näin päästiin jatkamaan. Mielestäni se oli todella hienoa, eikä lainkaan moitittavaa!

Olen käynyt liikkeessä monesti, ja aion mennä uudelleenkin! Suosittelen!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mielestäni liikkeessä on hyvä palvelu, kaikki työntekijät ovat todella ystävällisiä. Olen saanut haluamani lopputuloksen joka kerralla...:) Jos yksi työntekijä ei ymmärtänyt, toinen tuli auttamaan kommunikoinnissa ja näin päästiin jatkamaan. Mielestäni se oli todella hienoa, eikä lainkaan moitittavaa!

Olen käynyt liikkeessä monesti, ja aion mennä uudelleenkin! Suosittelen!

Lisäykseksi vielä, olen todella tyytyväinen kynsien ja ripsien laatuun, että pieni kielimuuri ei edes haittaa. Koska hyvään lopputulokseen päästään silti.

vittuutunut asiakas

Tässä paikassa saa hyvät ripset jos tekijä keskittyy siihen mitä tekee. Puhelimet piippaa viestejä joihin " on vastattava" asiakkaasta huolimatta.

liimaletti

Hd5 on ihan hyvä siinä mitä tekee mutta olen käynyt laittamassa siellä ripsiä, kynsiä ja hiuksiani mutta en ole ollut aina tyytyväinen koska työntekijät ovat huolettomia esim. menin laittamaan ripseni ja kotona tullessani huomasin että minulla on ripsiliimaa hiuksissani ja se ei lähde muuten kuin leikkaamalla tosi kiva fiilis! ja kävin laittamassa kerran kynteni ja joku mies sieltä viilasi kynteni auki ja sieltä tuli verta. Kun aloitimme kynsien laiton sanoin että haluan matat kynnet jossa on nimettömässä kolme timanttia, kun kynsiä laitettiin he laittoivat ensin timantit ja sen jälkeen mattalakan myös timanttien päälle ja pilasivat kynteni. He osaavat tehdä hienoja ripsiä ja kynsiä mutta he ovat erittäin huolettomia ja hiuksiin en ole ikinä ollut tyytyväinen koska eivät kuunnelleet mitä halusin. Jos et halua yllä olevista asioista niin en suosittele menemään vaikka halvat on hinnat mutta jos sinua ei haittaa niin mene tulet varmasti olemaan tyytyväinenkin niinkuin minä olen ripsiini vaikka sitä liimaa on hiuksissanikin. Omalla vastuulla!

3v ripset

Sama kokemus minulla! Tosi turhauttavaa toi viestien kirjoittelu kesken ripsihuollon kun muutenkin siellä sai maata lähes 2h ripsihuollossa!! Tiksissä ja ympäristössä on monta paljon parempaa paikkaa.. Esim. Merike Leis Koivukylässä on huippuhyvä!

Vierailija

Järkyttävä kokemus. Epäystävällinen palvelu.se ei kuitenkaan ollut pahinta, vaan lopputulos. Halpoja volyymiripsiä liimattu yhteen , suoraan ihoon kiinni. Silmäluomissa välittömästi vakava allerginen reaktio, koska liimattu ripset tosiaan liimattu suurella liimamäärällä ihoon kiinni. Pyysin heitä poistamaan ripset, eivät suostuneet vaan hokivat huonolla suomen kielellä- todella upea-. Poistaminen ripset muualla ja sain kuulla, ettei tämä ripsien ammattilainen ollut koskaan nähnyt vastaavaa tyrintää . Eli älkää missään nimessä menkö.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat