Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työtarjousta ja yhteydenotto

??
14.11.2015 |

Sain ensimmäistä kertaa työtarjouksen, jossa oli 7 päivää aikaa ottaa yhteyttä sinne työpaikkaan, siinä oli S-postiosoite sekä puhelinnumero, voinkohan ottaa yhteyttä sinne sähköpostitse?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole tullut ensimmäistäkään oikeaa työtarjousta tällä vuosituhannella, vaikka kirjeen otsikossa lukeekin "työtarjous", Eivät vissiin viitsi muuttaa otsikkoa.

Mulle on tullut vain paperille tulostettuna samoja ilmoituksia, jotka ovat julkisesti haussa MOL:n sivulla, ja yhteydenotto tarkoittaa käytännössä hakemuksen tekoa, kun pitää sitten kuitenkin ilmoittaa, saiko paikan vai ei.

Vierailija
42/44 |
15.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole tullut ensimmäistäkään oikeaa työtarjousta tällä vuosituhannella, vaikka kirjeen otsikossa lukeekin "työtarjous", Eivät vissiin viitsi muuttaa otsikkoa.

Mulle on tullut vain paperille tulostettuna samoja ilmoituksia, jotka ovat julkisesti haussa MOL:n sivulla, ja yhteydenotto tarkoittaa käytännössä hakemuksen tekoa, kun pitää sitten kuitenkin ilmoittaa, saiko paikan vai ei.

Seko!

Eikä MOLin sivuja ole ollut olemassa enää vuosiin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ja täällä on näköjään useampi vastaaja, joka haukkuu täällä minä en ditä tiedä. Tiedän vaan ettei työtarjous ole normaali työhakemus

Ah! Hekottelen niin itsekseni, kun seko vaan jatkaa itsensä nolaamista. Anna mennä vaan!

Hei oikeasti!? Mikä sulla on on?

Etkö tosiaan osaa mitenkään perustella nimittelyäsi? Vai ihanko randomilla nappasit kirjoitukseni vähä-älyisen nimittelyn kohteeksi? Haukuit minua jostain syystä sekoksi (viestit nro 10 ja 13), mutta haukut jotain toistakin sekoksi? 

Loppuiko SEKOttelijalta sanat?

Vierailija
44/44 |
16.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seko!

Eikä MOLin sivuja ole ollut olemassa enää vuosiin!

Kirjoita selaimesi otsikkokenttään kirjaimen MOL ja katso, mitä tapahtuu.

Voi olla, että meillä elämätapatyöttömillä tuo sivu on piirtynyt tulikirjaimin jopa tietokoneisiimme.

On olemassa todistetusti ainakin kaksi ihmistä, jotka ovat saaneet nimenomaan henkilökohtaisen työtarjouksen työkkäristä. Toisen ilmoitin minä itse kyseiselle henkilölle vuonna 1993, ja toisen sai perheenjäseneni joskus tällä vuosikymmenellä. Kumpikin oli tosin tukityö ainakin aluksi, jälkimmäinen peräti harjoittelu, mutta siitä hän sai vakituisen palkkatyön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan