Chisun keikka eilen Rauman Dominossa: yleisöä tosi vähän?!!!
Kaverini on Chisu-fani ja kävi eilen tämän keikalla Rauman Domino-yökerhossa. Yllätys oli aikamoinen kun paikka ei ollut läheskään puolillaan vaan muutama tyyppi heilui humalassa siellä täällä ja puhui kovaan ääneen herkkienkin biisien päälle. Miten tämä on mahdollista, kun Suomen suosituin naislaulaja palaa upean levyn kanssa 3v tauolta??? En käsitä.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Sekö on uran alamäen merkki jos jossain RAUMALLA ei tule tupa täyteen juoppoja kuuntelemaan? Paskat. Chisun musiikki on tarkoitettu älykkäämmille ihmisille kuin raumalaiset denuretkut.
No kylläpäs on rasistinen kommentti raumalaisia kohtaan. Häpeä.
Minun piti poikaystävän kanssa tulla. Unohdettiin!! Ei kauheasti mainostettu ja en ollut kirjoittanut kalenteriin silloin kun ilmoituksen bongasin. Hemmeti! Oikein harmittaa :(
Olin katsomassa Chisua pari vuotta sitten kun hän esiintyi eräässä tapahtumassa (oli ainut esiintyjä ja veti monta biisiä). Tykkään hirveesti Chisusta, mutta keikka oli kyllä tosi huono. Chisu ei ole mikään koko kansan artisti ja varsinkin ne herkemmät biisit sopii tosi huonosti tunnelmannostattajaksi baariin. Luulen että Tavastian keikoista tulee superhyviä kun ihmiset tulevat sinne nimenomaan Chisun takia ja tietävät biisit jne. Harmittaa Chisun puolesta, että joutuu noille randomkeikoille, sillon kun olin katsomassa häntä niin kyllä sekä esiintyjästä että yleisöstä näki että kaikki toivoivat että homma olisi pian ohi. En kuitenkaan pidä Chisua huonona esiintyjänä, päin vastoin, mutta hänen keikkabuukkaajansa sietäisi saada satikutia.
Vierailija kirjoitti:
Minun piti poikaystävän kanssa tulla. Unohdettiin!! Ei kauheasti mainostettu ja en ollut kirjoittanut kalenteriin silloin kun ilmoituksen bongasin. Hemmeti! Oikein harmittaa :(
Poikaystävä parkaa, raahata johonkin Chisun keikalle.
Chisu on Suomen ykkönen ulkonäöltä, musiikilta, älykkyydeltä. Itsetunto myös kohdallaan eikä pyytele anteeksi sitä että on niin jumalattoman hyvä kaikessa mitä tekee. Sellaisia artisteja Suomi tarvitsee!!
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan vihastuttaa! Miksei Domino markkinoinut chisua lainkaan? Riideltiin eilen ilta vaan kaukosäätimestä. Oltais ihan ehdottomasti tultu!
Tästälähin kirjoitan ihan kaiken kalenteriin, heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävä parkaa, raahata johonkin Chisun keikalle.
Kyllä se meistä on isompi chisu fani
Vierailija kirjoitti:
Olin katsomassa Chisua pari vuotta sitten kun hän esiintyi eräässä tapahtumassa (oli ainut esiintyjä ja veti monta biisiä). Tykkään hirveesti Chisusta, mutta keikka oli kyllä tosi huono. Chisu ei ole mikään koko kansan artisti ja varsinkin ne herkemmät biisit sopii tosi huonosti tunnelmannostattajaksi baariin. Luulen että Tavastian keikoista tulee superhyviä kun ihmiset tulevat sinne nimenomaan Chisun takia ja tietävät biisit jne. Harmittaa Chisun puolesta, että joutuu noille randomkeikoille, sillon kun olin katsomassa häntä niin kyllä sekä esiintyjästä että yleisöstä näki että kaikki toivoivat että homma olisi pian ohi. En kuitenkaan pidä Chisua huonona esiintyjänä, päin vastoin, mutta hänen keikkabuukkaajansa sietäisi saada satikutia.
Tauon jälkeen Chisu esiintyi ekaksi kesällä Live Aid konsertilla stadikalla, luokattoman huono esitys, mukana ollut tenavatähtikin lauloi paremmin. Sitten olikin Elämä lapselle konsertti, jossa muija oli lavalla täysin hukassa: lauloi nuotin vierestä, puhui puolet biisistä kun huomasi ettei laulu suju, palloili isolla lavalla eksyneen näköisenä eikä ollut hajuakaan mitä siellä teki. Ja sitten vielä sen jälkeen Possen loppuesitys, jos mahdollista vielä huonompi. Chisun musiikkia voi radiosta ja levyltä kuunnella mutta live-laulajana hän ei kyllä pärjää.
Täällä taas jauhetaan paskaa mielipideasioista. Joku tykkää Chisusta toinen ei. Miksi siitä pitää taas riidellä? Jos jossain raumalla ei tajuta hyvän päälle se on raumalaisten ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä niin on sanottu että Suomen suosituin? Media varmaan liioittelee tapansa mukaan :D
No joka paikassa se on sanottu. Kriitikot antaa 5 tähteä uudelle Polarikselle ja sinkut on radiosoittolistan ykkösiä. Ja tulee myymään taas enemmän kuin kukaan muu tänä ja ensi vuonna. Faktaa jota et voi muuttaa!!
Myymään enemmän kuin kukaan muu? Et oo tainnu hirveesti noita albumilistasijotuksia käydä kattomassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä niin on sanottu että Suomen suosituin? Media varmaan liioittelee tapansa mukaan :D
No joka paikassa se on sanottu. Kriitikot antaa 5 tähteä uudelle Polarikselle ja sinkut on radiosoittolistan ykkösiä. Ja tulee myymään taas enemmän kuin kukaan muu tänä ja ensi vuonna. Faktaa jota et voi muuttaa!!
Myymään enemmän kuin kukaan muu? Et oo tainnu hirveesti noita albumilistasijotuksia käydä kattomassa?
Kirjoittaja tarkoitti ehkä että Chisu myy enemmän kuin kukaan muu naisartisti. Kun katsot listasijoituksia, se varmasti pitää paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaja tarkoitti ehkä että Chisu myy enemmän kuin kukaan muu naisartisti. Kun katsot listasijoituksia, se varmasti pitää paikkansa.
Hahah, se nyt ei ole paljoa vaadittu kun tällä hetkellä vaihtoehtona on joku Maija Vilkkumaa ja Sanni (joka silti taitaa myydä Chisua enemmän...).
Jenni V ja Chisu ovat parhaat päivänsä nähneet. Nyt on uudet jutut.
Jenni voi iskeä jonkun 16v niin pääsee lehteen myöhemmin :)
Vierailija kirjoitti:
Jenni voi iskeä jonkun 16v niin pääsee lehteen myöhemmin :)
Onko jokin syy miksi sinä tulet tänne Chisu-ketjuun vittuilemaan Jennille? Et taida ymmärtää, että nuorella polvella esim.Sannilla ja Vartiaisen Jennillä & Chisulla on aivan eri genret ja fanipohja, eivät he kilpaile keskenään. Ja tuo vihjailu alaikäisiin poikiin on törkeää ja asiatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni voi iskeä jonkun 16v niin pääsee lehteen myöhemmin :)Onko jokin syy miksi sinä tulet tänne Chisu-ketjuun vittuilemaan Jennille? Et taida ymmärtää, että nuorella polvella esim.Sannilla ja Vartiaisen Jennillä & Chisulla on aivan eri genret ja fanipohja, eivät he kilpaile keskenään. Ja tuo vihjailu alaikäisiin poikiin on törkeää ja asiatonta.
Jenni tulee vuoden kuluttua takaisin aivan erilaisen musiikin kanssa, kun "dream-horror-team" Immosen, Brunilan ja Mariskan kanssa vihdoin on hajonnut. Ja tosta J:n poikaystävien iästä: ei ole varmastikaan ollut alaikäisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Chisulla nyt niin huonosti mene, jos on kerran kaksi loppuunmyytyä Tavastian keikkaakin ensi kuussa.
No en kyllä Tavastiaa laskisi suosion merkiksi. Jopa Jenni Vartiainen on myynyt sen joka kerta loppuun siellä esiintyessään.
Jenni Vartiainen myy paikan kuin paikan loppuun ihan vaikka vain sinulle v*ttuillakseen, mutta Tavastia on suomen legendaarisin keikkamesta ja sinne ei ensinnäkään pääse kuka vaan ja lisäksi listaykköset eivät välttämättä myy lainkaan. Suosio Tavastialla on sitä ahdottomasti parasta suosiota.
Olen parin kaverin kanssa nyt Seinäjoen rytmikorjaamolla ja Chisu aloitti vartti sitten esiintymisen. Ei ole täyttä täälläkään ja aika aneemiselta kuulostaa, toivottavasti meno paranee niin ei tarvitse vaihtaa paikkaa kun ei jaksaisi.
Et taida seurata lainkaan musiikkimediaa? Chisu on Suomen ykkönen naisartisteista aina kun ei ole tauolla, ja taukojenkin aikana hänen musiikki on eniten soitettua ja myytyä vrt kehen tahansa.