Pituus, paksuus ja ympärysmitta

M3X

Minulla täydessä pelikunnossa:

- pituus 16cm (päältäpäin tyvestä terskan kärkeen mitaten)
- paksuus 4,7-5,0cm (päältäpäin hieman mittauskohdasta riippuen)
- ympärys 13cm (keskivaiheilla vartta)

Entäs teillä, myös arvon naiset partnerien mitoilla mukaan ;)

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Tuskin naiset tietävät miehensä elimen kokoa. Minä erehdyin kerran kysymään vaimoltani aiempien hoitojen kokoja ja onko hän koskaan saanut todella suurta. Hän kierteli ja kaarteli asiaa ja väitti ettei oikein muista asiaa eikä ole kiinnittänyt asiaan huomiota. Jatkoin utelemista. Loppujen lopuksi vaimoni lehahti punaiseksi ja sanoi, ettei vastaan ole tullut niin pitkää ja paksua ettei se olisi uponnut helposti koko varren mitalta eikä ole johtunut kalujen pienuudesta. Se siitä mittaamisesta ja koko keskustelusta. Minä luulen että tuo koko asia on tärkeämpi minulle kuin vaimolleni. Mahtavaa että häntä on pantu isolla. Ajatus kiihottaa minua.

Vierailija

Feenikseni on melko kookas, ja se harmittaa minua. Miksi tällaiselle turhakkeelle on annattu iso vauvavaltikka kun sen käyttöön tuskin tulee tarvetta muulloin kuin iloisesti virtsaillessa tai vihaisesti vemputtaessa? Harva varmaan saa kookkaasta kalusta tehtyä itselleen ongelmaa, mutta minultapa sekin onnistuu.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Feenikseni on melko kookas, ja se harmittaa minua. Miksi tällaiselle turhakkeelle on annattu iso vauvavaltikka kun sen käyttöön tuskin tulee tarvetta muulloin kuin iloisesti virtsaillessa tai vihaisesti vemputtaessa? Harva varmaan saa kookkaasta kalusta tehtyä itselleen ongelmaa, mutta minultapa sekin onnistuu.

Terveisin Naispelko22

Oi voi, oot niin sulonen:) Mielelläni pakottaisin sut käyttään sitä elintäsi. Vaikka oonkin jo aika ikäloppu noita:D Lähettikö se yksi tyllerö sulle sähköpostia silloin?

N32v

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

Oi voi, oot niin sulonen:) Mielelläni pakottaisin sut käyttään sitä elintäsi. Vaikka oonkin jo aika ikäloppu noita:D Lähettikö se yksi tyllerö sulle sähköpostia silloin?

N32v

Vai niin! No ei 32v vielä ikäloppu ole. Noidasta en sitten tiedä, mutta olenhan itsekin vahvasti matkalla kohti velhoutta. Lähetti joo ja ollaan jutskailtu vähän kavereina sähköpostin kautta.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

N32v

Vai niin! No ei 32v vielä ikäloppu ole. Noidasta en sitten tiedä, mutta olenhan itsekin vahvasti matkalla kohti velhoutta. Lähetti joo ja ollaan jutskailtu vähän kavereina sähköpostin kautta.

Terveisin Naispelko22

😁 Noita oon joo, mutta on mua ihanaksikin haukuttu. Ehkä oon sellanen iloinen pääsiäisnoita. Tykkäänhän munistakin niin paljon:D Kyllä tässä äiti-ihminen tuntee jo ittensä vanhaksi. Vai kavereina? Vaikutti se tyttö olevan kiinnostunut jostain muustakin, kun vaan kaverina jutskailusta. Vai onko ongelmana sun ujous? Hyvää perjantaita.

N32v

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Terveisin Naispelko22

N32v

Terveisin Naispelko22

😁 Noita oon joo, mutta on mua ihanaksikin haukuttu. Ehkä oon sellanen iloinen pääsiäisnoita. Tykkäänhän munistakin niin paljon:D Kyllä tässä äiti-ihminen tuntee jo ittensä vanhaksi. Vai kavereina? Vaikutti se tyttö olevan kiinnostunut jostain muustakin, kun vaan kaverina jutskailusta. Vai onko ongelmana sun ujous? Hyvää perjantaita.

N32v

Nohnoh!

Kavereina vaan, koska on välimatkaakin vähän. Ja kuten olen aiemminkin todennut niin en oikein koe itseäni edes valmiiksi mihinkään suhteeseen. Pelkkä paneskelu ei taas oikein kiinnosta minua. Eikä asiaa hirveästi auta sekään, että olen ihastunut toiseen ihmiseen. Mukava tyttönen jonka kanssa on mukava jutskailla niitänäitä vaikka olenkin tosi huono viestittelemään 1 vs 1.

Terveisin Naispelko22

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat