Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Twitterissä "Man Who Has It All"-nimimerkki – suosittelen, aivan superhauska :D

Vierailija

Näin uranaisen näkökulmasta tuo sarkastinen huumori uppoaa kyllä.

Kommentit (14)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Korjaan lausettas "koen itseni hauskaksi ja siksi mainostan twitteriäni"

No ei ole suomea nähnytkään tuon Twitter-tilin kirjoittaja eikä edes ole nainen kuten minä. Et äläpä mesoa siellä :) ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No ei ole suomea nähnytkään tuon Twitter-tilin kirjoittaja eikä edes ole nainen kuten minä. Et äläpä mesoa siellä :) ap

En kyllä vaivaantunut edes avaamaan linkkiäs

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joku toinen laittoi sen linkin, en minä. Ja muutenkin, vaikka olisit avannut linkin, en usko että sinun huumorintajullasi siitä olisi ollut hyötyä, anteeksi nyt kauheasti. Mutta muille tiedoksi, että on virkistävän hauskaa luettavaa :) Tapa, jolla uranaisille yleensä puhutaan, onkin kohdistettu miehille. ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuka kutsuu itseään "uranaiseksi" vuonna 2015?

Minä! Liittyy tuon twitter-tilin sisältöön. Älä nyt jaksa! :D ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kuka kutsuu itseään "uranaiseksi" vuonna 2015?

Varmaan naiset, joilla on ura.

Varmaan sulle vieras maailma sieltä peräjoupian työkkäristä katsottuna.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä mitä hauskaa tossa on, joku katkera ämmä taas vinkuu kuinka kauheeta elämä on.

:D

Toi on miehen parodiatili, idiootti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joku toinen laittoi sen linkin, en minä. Ja muutenkin, vaikka olisit avannut linkin, en usko että sinun huumorintajullasi siitä olisi ollut hyötyä, anteeksi nyt kauheasti. Mutta muille tiedoksi, että on virkistävän hauskaa luettavaa :) Tapa, jolla uranaisille yleensä puhutaan, onkin kohdistettu miehille. ap

Sun on näköjään kannattanutkin luoda uraa ja seurata toisten twittereitä, kun osaat kertoa jonkun ventovieraan ihmisen huumorintajusta. Jatka samaan malliin!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä mitä hauskaa tossa on, joku katkera ämmä taas vinkuu kuinka kauheeta elämä on.

Hei, ei kaikki tajuu ja se on ihan okei ;) ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sun on näköjään kannattanutkin luoda uraa ja seurata toisten twittereitä, kun osaat kertoa jonkun ventovieraan ihmisen huumorintajusta. Jatka samaan malliin!

Kiitos! Jatka sinä myös valitsemallasi, vaikkakin aggressiivisella tiellä. ap

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat