Vauva kuntosalilla

Vierailija

Tästä varmasti kivitetään, mutta voisiko salille mennä vauvan kanssa? Käyn tosi pienellä kuntosalilla jossa oikeaan kellonaikaan arkisin ei satavarmasti ole minun lisäkseni yhtään ketään. Yleensä muutenkin vain yksi jos on 'ruuhka-aikaan'. Vauvan voisi jättää nukkumaan eteiseen sohvien viereen ja voisin poistua jos joku tulee.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua henk.koht. ärsyttäisi, koska juuri salille pakenen omaa perhe-elämää

Tilanteessa kun salilla EI ole muita, todella harvoin on. Ap

Vierailija

Jätät eteiseen nukkumaan? Itse jos näkisin, jäisin siihen eteisen liepeille norkoilemaan varmistaakseni, ettei joku hullu nappaa vauvaa mukaansa. Ja voidakseni luoda paheksuvan katseen äitiin kun suvaitsee saapua hakemaan vauvansa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jätät eteiseen nukkumaan? Itse jos näkisin, jäisin siihen eteisen liepeille norkoilemaan varmistaakseni, ettei joku hullu nappaa vauvaa mukaansa. Ja voidakseni luoda paheksuvan katseen äitiin kun suvaitsee saapua hakemaan vauvansa.

Ei ole eteinen vaan sohvatila. Salista suora näköyhteys ja matkaa 5 metriä. Kyseessä siis todella pieni paikka = yksi huone. Ap

Vierailija

Kyllä ainakin sopisi sillä salilla, missä itse olen töissä. Meilläkin on pieni sali ja jos päivällä käy vaikka klo 11 tai 13, niin itsekseen saa treenata. Ja meilläkin voisi jättää eteiseen nukkumaan, on niin rauhallinen ja "syrjäisä" sijainti.

Mutta kannattaa keskustella ensin henkilökunnan kanssa. Ja lähteä saman tien, kun vauva alkaa elämöimään.

Vierailija

Tietysti. Vauva on aina mukana salin puolella. Isket vaan kopassa/lelujen kanssa/tabletin käteen ja ei kun menoksi. Nyt tosin, kun on oppinut kävelemään, pyydän jotakuta kanssasaleilijaa katsomaan hetken perään, jos on itsellä intensiivinen kohta reenissä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei ole eteinen vaan sohvatila. Salista suora näköyhteys ja matkaa 5 metriä. Kyseessä siis todella pieni paikka = yksi huone. Ap

Aloituksessa sanoit että eteiseen sohvien viereen, etkä muutenkaan maininnut, että vauvaan on koko ajan näköyhteys. En ole koskaan nähnyt kuntosalia, josta eteisestä pääsee suoraan saliin. Yleensä on joku käytävä jonka varrella pukkarit ja sit vasta sali.
No, siskoni otti kerran vauvansa mukaan kuntosalille. Vauva pötkötti lattialla jumppapatjalla ja sisko treenasi siinä vieressä. Paikalla ei ollut muita asiakkaita silloin ollut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa sanoit että eteiseen sohvien viereen, etkä muutenkaan maininnut, että vauvaan on koko ajan näköyhteys. En ole koskaan nähnyt kuntosalia, josta eteisestä pääsee suoraan saliin. Yleensä on joku käytävä jonka varrella pukkarit ja sit vasta sali.
No, siskoni otti kerran vauvansa mukaan kuntosalille. Vauva pötkötti lattialla jumppapatjalla ja sisko treenasi siinä vieressä. Paikalla ei ollut muita asiakkaita silloin ollut.

No kyseessä on myös eteinen, respa, sohvatila. Mutta todella pieni paikka. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Käydäänköhän me samassa paikassa ;D. Mua ei haittais, jos vauvaa ei haittaa musiikki ja painojen kolistelu.

Vierailija

Kävelemme myös viidessä minuutissa kotiin jos hätä tulee. En usko että hlökunnalle on ongelma, tuttuja kun ovat ja paikka todella rauhallinen erityisesti päivällä ei käy ketään. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Heh, miksi edes kysyt täältä kun olet jo päättänyt mennä vauvan kanssa :D joikaiseen kyseenalaistavaan kommenttiin tulee uusi lista puolustuksia.
Mene toki, jos voit taata rauhan sekä vauvalle että mahdollisille muille asiakkaille.

Vierailija

Minun puolestani ota vaan, mutta on siellä aika kovia ääniä, kun jotkut ukot ryskyttävät rautaa. Tosiaalta itkevä vauva on kyllä raskas kuunneltava, kun minäkin todellakin tahdon hetkeksi eroon kodin hälinästä.

Meillä salilla käy äitejä imeväisikäisten kanssa, ihan suloista se on! Hienoa kun jaksavt, olisinp itsei älynnyt aikoinaan.

Pakko sanoa, että enemmän haittaa on niistä, jotka antavat isomman jälkikasvunsa juosta ympäri saleja ja roikkua laitteissa, tuijotella treenaajia puolen metrin päästä. Jos lapsia on mukana, heidät kannattaa ohjata tosiaan sinne leikkihuoneeseen, kun sellainen on. Jos eivät osaa olla juoksematta ympäriinsä, niin sitten lapset kotiin. Juokseminen häiritsee ja on lisäksi vaarallista.

Tornio

Vierailija

Missä ihmeessä on pieni sali, jossa ei ole ruokatuntiaikaan ketään? Omalla "pienellä salilla" ruuhka-ajat on aamulla klo 7 - 10, sitten tunti vähän hiljaisempaa ja sen jälkeen väkeä on iltaan asti. Vauva siellä seassa ei tunnu hyvältä vaihtoehdolta, koska harva nainen jättää sarjan kesken, nappaa vauvan ja lähtee. Ehei, kyllä siinä hyssytellään ja vaihdetaan vaatetta jne. kun ollaan niin äitiä että.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat