Mies melkein hajotti himoissaan wc:n oven

Vierailija

Muistelen muutaman vuoden takaista suhdettani erään miehen kanssa. Juttu päättyi erinäisistä syistä, mutta siinä suhteessa tunsin itseni kyllä halutuksi. Mies jaksoi kehua ulkonäköäni ja usein halusi oikein repiä vaatteet yltäni. Joskus kun olin laittautunut kauniiksi ja pukeutunut mekkoon, hän suorastaan näytti tulevan villiksi... ja eihän se mekko kauan päällä pysynyt.

Erään kerran olimme harrastaneet seksiä ja lähdin välillä käymään wc:ssä. Wc:n ovi oli vanhanaikainen ja lukkiutui nostamalla kahvan ylös. Ei se ovi miestä pidätellyt, vaan kohta hän oli innoissaan nuolemassa alapäätäni. Jouduin jo sanomaan, että nyt oikeesti, mä istun vessanpöntöllä. Voisitko poistua hetkeksi...

Suhde päättyi, sillä seksiä lukuunottamatta juttu ei oikein toiminut, mutta pikkarit kostuu yhä, kun tuota muistelen. Kyllä se vaan niin on, että nainen haluaa tuntea itsensä halutuksi... ainakin minä haluan. Muistakaa ihmiset kehua kumppaneitanne. :)

Kommentit (7)

Vierailija

Saisipa itsekin joskus kokea jotain tuollaista, eikä aina joutuisi olemaan se aloitteellinen, energisempi ja himokkaampi osapuoli.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko sulla nyt uus kumppani?

On, mutta hän ei oikein näytä halujaan, eikä sano kauniiksi. Eikä missään nimessä käyttäydy yhtä himokkaasti, kuin eksä. Ehkä juuri siksi tuollaiset asiat tuosta aiemmasta suhteesta ovat nyt mielen päällä. Muuten nykyinen on oikein ihana.

Ap.

Vierailija

Voi, mun  exä oli tollanen. Kaiholla muistelen kiihkeitä hetkiä. Mutta, enhän mä sille riittänyt. Sehän paneskeli mun seläntakana kaikki kaksjalkaset, varmaan kanoista tikapuihin:(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

On, mutta hän ei oikein näytä halujaan, eikä sano kauniiksi. Eikä missään nimessä käyttäydy yhtä himokkaasti, kuin eksä. Ehkä juuri siksi tuollaiset asiat tuosta aiemmasta suhteesta ovat nyt mielen päällä. Muuten nykyinen on oikein ihana.

Ap.

ootko kokeillu piristää millää seksiasuilla häntä?jos innostus enempi.Itse taidat olla aika aktiivinen ja kokeilunhaluinen.Piristi ihanasti päivää toi sun viesti.Että nainenki voi haluta kunnolla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap.

ootko kokeillu piristää millää seksiasuilla häntä?jos innostus enempi.Itse taidat olla aika aktiivinen ja kokeilunhaluinen.Piristi ihanasti päivää toi sun viesti.Että nainenki voi haluta kunnolla.

Heh, kiva että päiväsi piristyi. :) Olen kokeillut, mutta eipä tällä ihmekään värähtänyt. Ehkä en hänen makuunsa edes ole kovin viehättävä tai haluttava.
Ap.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap.

Heh, kiva että päiväsi piristyi. :) Olen kokeillut, mutta eipä tällä ihmekään värähtänyt. Ehkä en hänen makuunsa edes ole kovin viehättävä tai haluttava.
Ap.
Itse tykkään kun nainen käyttää halkio pikkareita missä kulkee viäl helminauha välissä.Ihana näky kun helmi nauha menee huulten välissä.Miehes ei taida tajuta mitä se menettää.Ootko testannu puolikuppiliivejä?

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat