Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hyötyä on töötätä naiselle autolla ajaessaan?

Vierailija

Meinasin saada sydärin kun joku äsken tööttäsi ohi ajaessaan minun odottaessa bussia. Mitä miehet luulevat hyötyvänsä tööttäämisestä?

Kommentit (8)

Vierailija

pidetään naiset ajattelemassa tööttäystä tärkeiden asioiden sijaan. Nytkin tuhlaat aikaasi idioottiin kun voisit haaveilla kaltaisestani älyköstä tai miettiä miten maailmasta tulisi parempi paikka.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
pidetään naiset ajattelemassa tööttäystä tärkeiden asioiden sijaan. Nytkin tuhlaat aikaasi idioottiin kun voisit haaveilla kaltaisestani älyköstä tai miettiä miten maailmasta tulisi parempi paikka.

Älykkyys ja hauskuus on seksikästä miehessä. Ap

Vierailija

Oletko varma, että tööttäsi sinulle? Jos oli joku lintu tai orava tiellä? Tai jos luuli sinua tutukseen ja siksi tööttäsi? Onko aina oletettava, että tööttääminen johtuu siitä, että olen armottoman hot?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, että tööttäsi sinulle? Jos oli joku lintu tai orava tiellä? Tai jos luuli sinua tutukseen ja siksi tööttäsi? Onko aina oletettava, että tööttääminen johtuu siitä, että olen armottoman hot?

No olenhan minä hot. En ihmettele yhtään että tööttäillään.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No olenhan minä hot. En ihmettele yhtään että tööttäillään.
Ap

Joku kateellinen ja huumorintajuton alapeukutti.

Vierailija

Tööttäily, vislailu ja huutelu osoittaa kunnioituksen puutetta. Sillä pyritään nolaamaan ja objektivoimaan yksin kulkevia naisia, rajaamaan naisten tilaa. Naiset, älkää kuvitelko, että tööttäilevät miehet olisivat teistä kiinnostuneita vakavassa mielessä. Tööttäilevät miehet, hävetkää.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat