Kertokaa tarinoita muuttamisesta pienen vauvan kanssa

Vierailija

Minulla on niin hyödytön oli kun mies saa tehdä lähes kaiken, vauva on 5kk ja mä vaan imetän ja nukutan ja viihdytän ja syötän ja vaihdan vaippoja...
Nukkuu 40min kerrallaan päivisin. Sitterissä tai lattialla tyytyväinen max. vartin.
Isommat nyt on onneksi viikonlopun poissa, mut ei homma vaan etene täällä.
Tulevat kotiinhuomenna. Prkl...

Kommentit (9)

Vierailija

Jotta mammat pystyvät vastaamaan he tarvitsevat tarkkoja kysymyksiä joihin vastata.
Minkäikäiset lapset? Miten sujui? Saivatko paljon apua? Minkäkokoisesta minkäkokoiseen? Miltä tuntui? Oliko hyvin suunniteltu, mitä olisi voinut/pitänyt tehdä toisin?
Ei tuollaista avointa kysymystä ilman tarkennuksia voi esittää täällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin idea oli??

Et osannut otsikkoa lukea?

Siis rehellisesti..mä en tajunnut tosta aloituksesta paskaakaan. Ollaan vissiin kirjoittajan kanssa ihan eri aaltopituudella. Siis yrittääkö hän pakata mutta vauvan kanssa ei meinaa onnistua. Hitto jos tää arvaus menee pieleen niin mulla ei ole parempaa.

Vierailija

Meidän tarinamme; oli minä,mies ja vauva. Myytiin talo. Ostettiin uusi. Pakattiin tavarat autoon ja ajettiin uuteen kotiin. Laitettiin huonekalut paikoilleen ja purettiin tavarat pahvilaatikoista. Koira ja kissakin tuli mukana (kissa kopassa, koira takapenkillä). Näin. Oli jännää.

Käyttäjä14
Seuraa 
Liittynyt6.10.2015

Sä et siis pysty tekemään mitään koska sulla on vauva?

Laita filtti lattialle, vauva siihen ja ala puuhata.

Se ei siitä putoa eikä sun tarvitse tehdä itsestäsi korvaamatonta eikä varsinkaan vauvasta äitiriippuvaista ollaksesi tärkeä. Sä olet ihan tärkeä.

No niin, ja sit pakkaamaan.

Vierailija

Muutettiin kun vauva oli 6kk, pakkasin ja purkasin suurimman osan tavaroista, autoin kantamisessakin kun  vauva oli kantorepussa. Meillä ei tosin kauheasti tavaraa ollut. Vaativa vauva mutta kyllä sitä nyt kuukaudessa sai kaiken pakattua ja purkamisessa menikin sitten vaan muutama päivä.

Vierailija

Jos olette tehneet päätöksen muuttaa juuri silloin kun vauva on pieni, ja se sattuu olemaan noin vaativa ettei mitään saa tehtyä sen hoidolta niin ei kai siinä muuta voi kun hoitaa sitä ja mies pakkaa kaiken yksin, tai pyydätte siihen talkooväkeä avuksi, tai palkkatte jonkun. Tai viette lapsen hoitoon, tuon ikäinen syö jo kiinteää ruokaakin, joten pärjää kyllä hoitajalla muutaman tunnin kerrallaan ilman imetystä.

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat