Kukaan ei muistanut syntymäpäiviäni eilen

Vierailija

Täytin eilen 17 vuotta. Ainoa onnittelu, jonka sain, oli kortti isoäidiltäni viikon alussa. Edes omat vanhempani eivät muistaneet - isä meni viettämään pikkujouluja eilen illalla, äidillä oli vapaapäivä, joten hän oli vain kotona. Pari vuotta nuorempi veljeni pelasi vain huoneessaan. Tietysti olen onnellinen ja kiitollinen siitä, että sain onnittelun isoäidiltäni, mutta itkin eilen koko loppupäivän ymmärrettyäni ettei kukaan muu muista. Facebookia minulla ei enää ole, joten senkään kautta ihmiset eivät ole huomanneet.

Aion tänään sanoa ainakin perheelleni, että minulla oli eilen syntymäpäivä. Mutta olen niin herkkä, että alan varmaan itkemään sanotessani sen. Toisaalta ymmärrän, että nyt on kiireinen pikkujouluaika jne. mutta itse en ikimaailmassa voisi unohtaa perheenjäsenten tai ystävieni syntymäpäiviä, varsinkaan perheen. Itken taas kirjoittaessani tätä.

Annan vinkin: jos unohtaa helposti toisen syntymäpäivän, kannattaa laittaa esimerkiksi muistutus kännykkään, varsinkin jos kyseessä on oman lapsen syntymäpäivä. Se oikeasti satuttaa, kun vanhemmat unohtavat kokonaan.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

No voi, voi.... Ehkä pitää laajentaa elämänpiiriä. Kyllä varmasti kunnollisella sosiaalisella verkostolla homma toimii. 

Mutta nyyh ja nyyh... Sitä kai haluat? Vai pitäisikö sanoa, että olet väärinymmärretty, erityisherkkä joka MISSÄÄN TAPAUKSESSA voi itse vaikuttaa tilanteeseens?

Vierailija

*hali* <3 <3 <3 
En kyllä voi käsittää miten joku unohtaa oman lapsensa syntymäpäivät. Äläkä välitä noista kitkeristä komenteista, ihmiset purkaa pahaa oloaan täällä moella eri tavalla. Hyvää syntymäpäivää! Ensi vuonna järkkää hyvissä ajoin isot täysi-ikäis bileet. :)

Vierailija

Tällaset on aina niin sydäntäsärkeviä... Me järkättiin pojalle aikoinaan 10v synttärijuhlat, varauduttiin isolla kakulla ja hyvillä herkuilla sekä oltiin suunniteltu kivoja leikkejä. Paikalle ei tullut ketään vaikka lähetettiin 15 kutsua. Soitettiin serkut paikalle ja juhlittiin heidän kanssaan

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tällaset on aina niin sydäntäsärkeviä... Me järkättiin pojalle aikoinaan 10v synttärijuhlat, varauduttiin isolla kakulla ja hyvillä herkuilla sekä oltiin suunniteltu kivoja leikkejä. Paikalle ei tullut ketään vaikka lähetettiin 15 kutsua. Soitettiin serkut paikalle ja juhlittiin heidän kanssaan

Ei sitten teissä mitään vikaa? 

Kyllä meillä aina kaikki kutsutut ovat tulleet paikalle. Toki joku on joskus jäänyt tulematta esim. sairaus tai jokin välttämätön muu meno. 

Jos kymmenkunta kutsuttua, niin ainakin kahdeksan paikalla. Aina ollut näin. Yleensä kaikki!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Myöhästyneet onnittelut. Saat halin lahjaksi.

Sieltä sohvan pohjalta jaksoit nyt tämän myötätuntosi antaa? 

Toki kivojen ihmisten synttäreille lähdetään, paskiaisten ei.... Ei sitten mitään vikaa tässä kutsujataholla, jos kukaan ei halua tulla? 

Pitäkää käsityksenne!

Vierailija

Myöhästyneet synttärionnittelut! Et sitten etukäteen sanonut esim vanhemmillesi mitään lahjatoivetta? Se on pieni vinkki, että muistakaa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei sitten teissä mitään vikaa? 

Kyllä meillä aina kaikki kutsutut ovat tulleet paikalle. Toki joku on joskus jäänyt tulematta esim. sairaus tai jokin välttämätön muu meno. 

Jos kymmenkunta kutsuttua, niin ainakin kahdeksan paikalla. Aina ollut näin. Yleensä kaikki!

Mitäh? Jos se on teillä noin, olkaa onnellisia. Mutta kaikilla lapsilla ei ole kavereita ja heille synttäripäivä voi olla ankea, kun kukaan ei tule juhliin. Älä ole ilkeä ja rupea kiusaajaksi.

Vierailija

Voi kulta pieni, hyvää syntymäpäivää! Ei todellakaan ole normaalia, että omat vanhemmat unohtavat syntymäpäiväsi. Toivottavasti oli ensimmäinen ja viimeinen kerta.

Vierailija

En kyllä pysty kuvittelemaan että miten normaalit vanhemmat voisivat unohtaa lapsensa syntymäpäivän. Alkoholiongelmaisetkin yleensä muistavat mutta ehkä myöhässä.

Onnea täältäkin joka tapauksessa.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat