alkuraskauden valkovuoto
onko muilla alkuraskaudessa ollut ns. valkovuodon mukana sellaista keltaista liman tyylistä... niitä tulee aina välillä paperilla pyyhittäessä...
yksi lapsi jo on mutta itsensä tuntee ´taas ihan aloittelijaksi kun tytön syntymästä on jo 7 vuotta pian
kiitos vastanneille jo etukäteen :)
rv 4+2 - 4+6
Kommentit (4)
Eli nyt on parina päivänä tullut alapäästä samanlaista kamaa kuin mitä flunssassa tulee nenän kautta! Ei sitä keltaista limaa mitenkään paljoa tule, joitakin kertoja päivässä. Mitään kutinaa tai kirvelyä ei ole. Lisäksi on alkanut tulla kirkasta limaa enemmän, kun tässä olikin pari sellaista rutikuivaa viikkoa että oikein kipeää teki. Uskoisin, että ihan normaalia on. Ei minullakaan tämä ole eka raskaus, mutta jotenkin sitä on unohtanut millaisia juttuja tarkasti oli aiemmilla kerroilla. Minullakin menossa raskausviikot jotain neljän ja viiden väliltä. Hyviä vointeja!
mä jo luulin et olen ainoa..
hyviä vointeja myös sinulle ja vaaville paljon tarrasukkia..
Olen juuri ihmetellyt samaa, että mitä se on, ku eka raskaudessa ei tullu mitään tämmöstä. eli keltasta paksumpaa tulee aina sillon tällön paperilla pyyhittäessä eikä kuitenkaan haise mitenkään, että olis jotaki tulehdusta. ( rv. 9)
eikö kenelläkään ole ollut vastaavaa??