Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kolonoskopian jälkeen inhottava vaiva

Vierailija

Kävin siis kolonoskopiassa yli kuukausi sitten ja siitä asti peräaukon seutua on kutittanut ihan vimmatusti. Mitä ihmettä? Koskaan aikaisemmin tällaista ei ole ollut joten pakko jotenkin liittyä siihen. Mitä tälle voi tehdä? Olen rasvannut bepanthenilla ja perusrasvalla mutta ei auta. Onko kenelläkään muulla ollut vastaavaa?

Kommentit (4)

Vierailija

Olisiko syy ennemmin suolivalmistelussa? Tyhjentämisajan jatkuva pyyhkiminen ja kosteus rikkoi ja ärsyynnytti ihon? Ties vaikka siinä olis nyt joku hiivasieni.

Vierailija

Jotenkin varmaan liittyy siihen tyhjentämiseen tai muihin aineisiin. Mietin voisiko olla jotain allergista... Tosi raivostuttavaa! Mitäköhän tähän kokeilisi seuraavaksi?
-ap

Vierailija

Koita jotain hiivaan tarkoitettua rasvaa, jos se ei auta, kortisonia. Jos sekään ei auta on aika mennä lääkäriin.

Vierailija

Mulla tehtiin keväällä. Sain virtsatietulehduksen ja se sitten on uusinut monta kertaa. Nyt estolääkityksellä puoli vuotta.

Reseptivalmiste Locoid on mulla auttanut hyvin peräaukon kutinoihin, jos sellaosta joskus tulee. Harmi vaan, että resepti tosiaan tarvitaan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat